Sometimes I know there is nothing to say…

Viciile si obsesiile mele? O sa spun doar obsesiile… care defapt nu sunt… io`s foarte schimbator si motive minore ma fac sa ma schimb mai mereu…

Rockul. Ocupa una din cele mai inalte pozitii pentru mine. Ascult asa ceva de cativa ani, cand inca nu ma stabilisem pe un gen anume. Ascult mereu, pe strada, la scoala, acasa, etc. E bun in orice stare, oriunde, heavy metal, punk rock sau cum o fi, e de neegalat. Pentru mine.

Internetul… la ce folosesc eu internetu? Chestiile ce au legatura cu Photoshopul, siteuri de caterinca, youtube, nah si blogu, mai nou lectii si taburi de chitara si messengerul, care e vital.

Cum am spus, chitara, nu e inca o obsesie dar o sa devina in scurt timp asa ca are rost sa scriu, sunt incepator abia.

Prietenii mei, care sunt super, uneori ma intreb cum pot trai oameni ca ei (noi) in orasul asta de barosani mondiali :)))) …

Nu in ultimul rand, prietena mea, pe care-o iubesc si in prezent nu ma vad fara ea.

Asta a fost leapsa de la whatsmyname si Roxy.

6 Responses to “Sometimes I know there is nothing to say…”

  1. Dana Says:

    Care e id-ul tau pana la urma? Sa pe ced…02 nu te-am vazut niciodata. 😐

  2. strawberryFUZZ Says:

    incepe sa mi se para ca sunt cea mai obsedata dintre cei care ii cunosc :))

  3. Gogetit Says:

    Foarte fain articolul.
    Chitara mea e prafuita,am luat-o sa invat,mi-am dat toti banii pe ea si nu o mai folosesc 😦 Odata stiam Metallica-Nothing else matters si Sad but true πŸ˜€

  4. bad0religion Says:

    Thanks. E electrica sau acustica?

  5. Mihai Says:

    I’m back :)) Noroc ca mi-am adus aminte de blog dupa faza cu wikipedia…
    Critici la ce ai scris mai sus:
    1. SCHIMBATOR???? nu prea cred… adica nu prea te vad asa… nu zic ca esti fix dar nu te schimbi dupa cum sufla vantu’
    2.Obsesie… nah… nu e… adica muzica nu e obsesie… si eu am fost tot ca tine… pana acum 1 an… aproape 2 ascultam tot felul de chestii (fara manele) dar am devenit brusc fan LP… Avril, MCR, GreenDay… Godsmack(astia de 3 ani de cand am inceput sa joc Prince Of Persia 2)… ultima este singura trupa metal (cica si LP ar fii un subgen)…
    3. Internetu’… ce ne-am face fara el… adica nush… cred k acum as sta si m-as uita la tv, romania ar fii o tara fara calculatoare (pentru ca fara net nu exista piraterie), dar poate nu mai existau atati manelari infecti… k nu mai aveau manelexyz.ro sau cine stie ce site de pe care sa le descarce…. sau de pe ce sa le copieze pe telefon….
    4. VREAU SI IO CHITARAAAAA :((
    5.Si ca sa ne amuzam putin… “rezistam pt k suntem prezentabili”-Marean… my love :)):X:X:X:X=))
    6.Keep holding on…cuz u know YOU’ll make it through πŸ˜‰ stii si u restu’
    Bye si ne (re)vedem… de fapt auzim can mi-oi aminti ca mai ai blog :))… ok promit k il bag la bookmarks… πŸ˜€


Leave a comment