intrebare

Cine cacat nu s-a saturat de toti copiii care sunt dedicati lui Michael Jackson, de toti manelistii care asculta “florin salam si maical jecsan”, de toate babele care spun “saracul, a murit”, de toti retarzii care fac campanii??

Cine era fan Michael Jackson inainte sa moara? Pai, nu prea multi. Il auzeai cam rar, cand il aducea cineva in discutie, fiind vorba de operatiile estetice esuate sau un nas care atarna. Acuma, vezi multe siteuri, hi5uri dedicate lui, familiei lui, vietii/mortii lui, tuturor lucrurilor ce au legatura cu el, il vezi la avatare, statusuri, peste tot.

Mi se pare imatur si penibil in acelasi timp. Imi cer scuze daca jignesc, dar mi se rupe daca se supara vreun mega-super-fan de-al lui.

Am discutat acum 2 zile cu o persoana despre chestia asta si m-am gandit sa scriu si pe blog.

16 Responses to “intrebare”

  1. petunia10 Says:

    in sfarsit cineva cu mintea deschisa 8-|

  2. robyy1 Says:

    MJ :)) cica traieste,a aparut pe net un video cand a fost el dus la spital in seara in care cica ar fi decedat,si se da jos din masina mr.MJ..au trb lui,eu nu eram fan MJ,wow! :)):))

  3. corina Says:

    porcarii…acum toata lumea face asta pentru publicitate..si audiente…sunt niste sacali care se bucura de faima de pe urma tragediei lui…

  4. colours Says:

    dak tu crezi ca ti se pare banal pot sa te contrazic,unul din cele mai mari dansatori ai lumii a fost asesinat si tie ti se pare banal???poate nu faci dif intre muz de calitate si muz comerciala,cu toate ca ar trebuii sa te mai informezi inainte de a critica……

    • Edy Says:

      Daca tu crezi ca din post reiese faptul ca mi se pare banal M.J, ar trebui (cu un i, nu cu doi) sa-l recitesti, sa observi ca mi se par penibili oamenii care au devenit fani Michael dupa moartea sa.

  5. Roxanna Says:

    Ma refeream la postu` tau Edy.

  6. sleeplessme Says:

    pai, cred ca aici te inseli edy. asa e, multi dintre fanii de acum nu erau fani mj inainte ca el sa moara dar sunt si multi care erau fani dinainte. banuiesc ca moartea lui este folosita ca alibi pentru a atrage atentia asupra faptului ca inca un megastar, poate, cel mai mare muzician al tuturor timpurilor nu mai este. stelele se sting una cate una si nu putem face nimic in legatura cu asta…dar mi se pare frumos ca lumea il aminteste. nu vad de ce nu ar face-o.
    nimeni nu il amintea inainte din cauza fricii…de ce le era frica fanilor? din cauza posibilelor reactii a celorlalti. datorita faptului ca se simteau in minoritate. acum, ca s-a stins, lumea din jur vede, de fapt, cati sustinatori si fani iubitori a avut. au curajul sa isi arate adevaratele culori… o vedeta nu exista fara fani…ei sunt cel care il/o reprezinta.
    si sunt in masura sa spun aceste lucruri avand in vedere ca eu sunt fan inca din 2003. mi se spunea inainte: “nu ai trait destul cat sa vezi ceva nemaipomenit”. dar sa stii ca au fost suficienit acesti cativa ani pe care i-am trait constienta😛 pentru a-mi aduce in fata ochilor ceva incredibil, nemaipomenit. si sunt libera sa spun ca senzatia este grozava. michael a fost parte din viata multora si mi se pare chiar normal, fara suparare, ca oamenii sa-i aduca un omagiu, cat de mic, pentru 40 de ani de muzica si dans.

    din cate am citit in postul tau, am inteles ca nu ai nimic impotriva lui, ci doar impotriva “fanilor” de doua luni incoace…te inteleg perfect dar cred ca poza de la postul tau arata cu totul altceva…;) in general, oamenii prefera sa se uite la poza in loc sa citeasca iar prima poza pe care o vad le da o vaga impresie despre ce este vorba in post. cred ca ar trebui sa o schimbi.

    oricum, multumesc ca ai post-at asta. multa lume avea nevoie sa vada pe cineva care are curaj sa… scrie ceva legat de asta.

  7. sleeplessme Says:

    ups, scuzati “reactii ALE celorlalti”! vina mea…

  8. Edy Says:

    Irina, adevaratii lui fani nu aveau de ce sa se ascunda. Singurul fapt pentru care ei sunt acum fani e ca vor sa para mai interesanti atribuindu-si o insusire ce-i comuna in vremea asta. Aici apare iar spiritul de turma. Mi-e scarba de toti care au inceput sa-l iubeasca pe Michael Jackson peste noapte.

  9. sleeplessme Says:

    spiritul de turma…adevarat…asa este…dar tot cred ca ar trebui sa schimbi poza de la post:P

  10. sleeplessme Says:

    nu de alta, dar altii o sa continue sa se lege de tine considerand ca si tu, la randul tau, te “legi” de MJ…

    desi nu cred ca ai face tu asa ceva…:P

  11. Edy Says:

    Nu schimb poza, daca unii sunt atat de redusi incat sa comenteze ca ma iau de MJ fara sa citeasca tot postul, e problema lor, pe mine nu ma deranjeaza.

    A propos, tu ai desenat o cruce cu R.I.P. M.J. pe scoala generala?

  12. sleeplessme Says:

    :)) nu😛 a fi fan mj nu inseamna neaaparat sa fii asa exagerat:D

  13. alwaysmein Says:

    Sti ce e ironic? Faptul ca inainte sa moara toata lumea il facea pedofil si nu-stiu-cum insa in acelasi timp trageau de bani lui iar acum dupa moarte il supraomagiaza dar tot continua sa profite de pe urma lor.Iar chestia cu moda de a fi fan M.J. e doar o speculatie a presei pentru a “castiga un ban in plus”

  14. AJ Says:

    eu cred ca MJ a fost super tare si eu l-am iubit mereu ce sa zic se trezeste un papagal sa comenteze ce daca uni il plac peste noapte dak char il plac e bn dak zic asa de ochii lumi sunt handicapati


Leave a Reply

