contrast

Cele doua poze de mai jos sunt facute in acelasi moment al unei dimineti.😀

za farst uan

za secand uan

ps: Scuze pentru claritatea pozelor, sunt facute cu un jaf.
ps2: N-am editat la ele decat marimea.

8 Responses to “contrast”

  1. Anca Says:

    Buna Edy.Te-am adaugat in Blogroll.Sper ca nu te deranjeaza.

  2. Anca Says:

    Multumesc mult:*

  3. chochy69 Says:

    edy team pus la legaturi ma pui sh tu ?

  4. Edy Says:

    Ce legaturi? Nu merge blogu de la linku tau.

  5. DarCumineCeSeIntampla? Says:

    Aia e sormea?=)))
    Nu are cum.

  6. petunia10 Says:

    Vai,am rugat si eu pe cineva sa-i transmita “sluttei” ca nu o adaug😐
    ce frumos😀 sa vezi cum se vede la 5-6-7 asa dimineata la mine aici de la geam,zici ca esti la munte 8->😡

  7. C.L.A.M.E.D. Says:

    Nu stiu edy cati dintre cei care vad cele doua poze cred ca au fost facte la diferenta de cateva secunde, maxim un minut.

    Sincer, daca nu eram prezenta , nici eu nu eram asa increzatoare

    :*:*:*

    dyba

  8. Edy Says:

    Uite, acum esti martora.😀


Leave a Reply

