artistii romani

Spun din prima ca exclud cantaretii manelisti. Chiar daca o sa folosesc “artisti” intre ghilimele, nu merita sa fie numiti asa. Cuvantul “artist” vine de la arta, care nu are nicio legatura cu manelele. Pentru altii da, dar eu nu cred asta deloc si profitand de faptu ca e blogul meu, o sa-mi dau dreptate.

Sunt unele perioade in care “artistii” apar ca ciupercile dupa ploaie. Care mai de care mai funky, mai sclipitori (sclipitori la propriu / haine lucioase), mai fara voce. Dar nu conteaza, pentru ca genu muzical pe care il reprezinta muzica nu necesita VOCE. Stiam ca vocea e o chestie vitala in tot ce are legatura cu muzica, dar acum au aparut astia si mi-am schimbat parerea. Pentru ei, a face muzica inseamna a avea un negativ cu un intrument ce are priza la public (la majoritatea, adica, stiti voi… “dar sunt multi”) plus 2-3 cuvinte in engleza repetate toata melodia.

Sunt in voga artisti ca Inna, Morris, Play & Win si altii, nu prea mai stiu. Si mereu apar persoane care incearca sa ii imite, desi ei nu stiu ca idolii lor nu sunt asa straluciti precum par. S-o luam pe Inna de exemplu, are foarte multi fani, se aude la orice radio si in orice club, dar cine nu a crezut ca l-a vazut pe ta-su in videoul asta? Cred ca face repetitii la melodii mai mult pentru engleza.

Ceea ce e trist e faptul ca multi oameni iubesc muzica asta, muzica seaca, probabil pentru ca si ei sunt cam limitati, de exemplu persoanele care nu stiu engleza asculta Inna pentru ca n-au de ce sa asculte altceva. N-or sa prinda mesajul transmis.

13 Responses to “artistii romani”

  1. petunia10 Says:

    Ideea e urmatoarea: Daca tati e politist si mama e in guvern,normal ca eu chiar daca sunt afona si imi arat “comorile” date de la “mama natura” populatiei,prind bine la public nu?sau mai sunt si altele care prefera sa umble la tzevi.
    si nu numai in muzica,ci si in facultati.
    la examenele de admitere,vezi viitoarele studente machiate pana la cer si cu rochii cu decolteu pana’n buric si/sau fuste de o palma.
    la ce sa te mai astepti?:)
    urasc romania.:|

  2. Alex Says:

    Stii cand ti-am zis ca nu se vede clar headerul meu ? ;)) Acum am vazut ca niciun header nu se vede clar de la pcul meu.Decat cel al lui Cata.Da stiu, offtopic, dar poate stii de ce..😀

  3. petunia10 Says:

    vai,m-am uitat iar azi la interviurile alea cu inna si la show in bellagio =))))) am murit de raaaasssss.si am vazut si trailer=ul care mi l-ai dat aseara =P~ OMGGG Jacob 8->

  4. robyy1 Says:

    wow ce ati aflat si voi,cam veche stirea😆😆 pana la urma ce mai conteaza vocea,cum vb..daca melodiile ei prind bine la public si are succes😛 de restu chiar nu mai conteaza,parerea mea😀

  5. Edy Says:

    Nu conteaza, dar avem foarte multi artisti si cu voce si cu limba engleza ca lumea dar ii eclipseaza altii care ajung “mari” prin alte cai. Stiu ca tu nu asculti manele, e ca la alea.

  6. g30rg3 Says:

    Fernando de la Caransebeş nu a avut şi el, săracu, succes ca ceilalţi😦.

  7. petunia10 Says:

    da,are succes la public,si mie-mi plac cateva melodii de la ea,si nu pot sa zic ca n-are voce,dar absolut toate piesele suna la fel :)) si pana mea,care public?si adevaru’ e ca am vazut numai manelisti ascultand inna,morris,david dj s.a.m.d. pentru ca repeta acelasi vers de 5 ori intr-o melodie si intr-un final romanu` cum e el,dupa o luna de ascultat in continuu prinde piesa,stie engleza etc.
    mie sincer mi-ar fi fost rusine,ca “artist international” cum spune ea,sa dau atatea interviuri cand eu nu stiu nici macar sa vorbesc romaneste,d-apoi engleza😐 sau ok,ai o costumatie de scena mai sexy,logic,nu ca pe strada de exemplu,da’ nici sa-ti arati bucile pe romaneste :)) si apropo,chiar ii rog pe toti sa caute pe youtube show-ul innei in bellagio,nu pot sa zic decat VAI DE MINE.Danseaza mai ceva ca o gasca ;)) si are impresia ca daca o sa dea ceva peste piesa,mai “baieteste” vorba `ceea,e geniala.NOT😐

    • robyy1 Says:

      si mai vechi show’ul din bellagio =))=))…era si ea la inceput de drum,si pana la urma ca veni vorba de coregrafie,nu am auzit pe vreun artist roman sa zica ca este obligat sa si danseze in timp ce canta😉

      • Edy Says:

        Nu e obligat, dar daca ea are tupeul de a se numi ARTIST, trebuie sa faca si asta. Si sa invete si engleza, pentru ca are nevoie. Sau mai bine sa-si ia un translator, daca e asa limitata. Dar ma rog, cred ca si ea stie ca “trebuie”. Doar “trebuie”.

  8. petunia10 Says:

    cum facea ktaaa edy aseara : “adu-mi aminte sa n-am o prietena ca asta” =))

  9. Edy Says:

    Adevarat, cam lasa de dorit in ceea ce priveste coregrafia.


Leave a Reply

