the new world

Asa se numeste lumea virtuala eRepublik. Am dat de siteul asta pe un blog pe al carui creator nu-l cunosc. Am citit descrierea si mi-a placut. Am hotarat sa ma inregistrez si imi place chestia asta. Deocamdata.

eRepublik e un joc de strategie online “cu orientare economica, politica si sociala”. Siteul reprezinta defapt o “lume noua”, in care poti sa intri, inregistrandu-te. Daca te inregistrezi, devii cetatean roman. Sau depinde de ce tara alegi. “Orice jucator poate ajunge cel mai mare politician, cel mai bogat cetatean sau cel mai bun proprietar de firma dintr-o anumita tara.” Momentan, Romania se bate cu SUA pentru locul 3, sub Indonezia si Ungaria.

Daca esti utilizator poti sa incepi o cariera politica, sa iti creezi o companie sau sa lucrezi pentru una, sa iti deschizi propriul ziar si asa mai departe. Ceea ce m-a surprins a fost faptu ca ideea siteului a fost a unui roman, pe care l-a ajutat un portughez in crearea lui.

N-o sa aveti probleme pentru ca o sa va intampine un fel de ghid imediat dupa ce va inregistrati. Daca ati jucat Travian sau alt joc de genul, o sa va placa. Asta e mult mai misto.

JOIN NOW!

4 Responses to “the new world”

  1. A. Says:

    Ai vazut toate seriile din Lost?
    Zi-mi si mie cum se termina in caz ca l-ai vizionat pe tot.

  2. Edy Says:

    Le-am vazut pe toate 5. Contacteaza-ma prin alta parte si eventual zi-mi pana unde ai vazut. Sper ca stii ca apare si a sasea.

  3. A. Says:

    Eu sunt abia la seria a 3.O sa te caut pe hi5 daca e.
    Ms frumos.

  4. Arişa Says:

    Scuze ca sunt asa off :)) … I just gave ya ze Golden Blog ;;) .


Leave a Reply

