be the change you want to see in the world!

In sfarsit, am terminat Prison Breakul. E genial serialu. Garantez ca o sa placa fiecarui om ce vrea sa-l urmareasca. Rar gasesti atata inteligenta intr-un film/serial. M-a surprins fiecare episod in parte, fiecare miscare, fiecare tactica. Ma rog, a fost foarte misto. Mai ales ca la sfarsit moare protagonistul. Nu pot sa ma hotarasc care mi-a placut mai mult dintre asta si LOST. Astept si ultimul sezon din LOST (al saselea) ca sa ma pot hotari.

Pana atunci, am multe filme de vizionat. Le-am downloadat de-alungul timpului si au ramas acolo. Acum pot sa ma uit la toate. Mai ales ca nu pot dormi pana dimineatza si trebuie sa-mi ocup timpul cu ceva util. Mi-e dor sa fac skinuri invisionfree, dar cum lumii nu prea ii mai arde de forumuri (RPG sau alte domenii), n-am de ce sa ma obosesc. Cred ca o sa mai exersez pe skinuri de hi5. Chiar vroiau vreo doi prieteni niste skinuri. Si e o ocazie buna sa mai lucrez in Photoshopul de mult lasat. Il mai deschid din cand in cand sa modific vreo culoare, ceva.

Am realizat ceva, in sfarsit. Acum stiu de ce i-am dat ideea de nume pentru blog. Voi ce faceti sa va omorati timpul liber?

3 Responses to “be the change you want to see in the world!”

  1. petunia10 Says:

    eu citesc.cu filmele mai rar,nu prea am stare de filme,nu stiu de ce.si eu vreau un skin pentru blog si unu’ ptr hi5 :)) poate daca-mi iau un aparat mai bun pana-n iarna,te bagi cu mine sa facem sedinte foto s.a.m.d. ,tu doar sa prelucrezi pozele astea,ne iese si noua un ban ceva :>

  2. Lorena Says:

    ascult muzica (ma rog, chiar daca e sau nu timp liber, tot ascult), ma mai uit la filme sau la episoade de csi ny, citesc, cateodata ma joc vreo chestie pe calculator sau frec menta pe net. asta cand stau in casa.
    in rest ies afara si, mai nou, doar in august, la antrenamente de tenis (de camp).

  3. AdviceGiver Says:

    “””Rar gasesti atata inteligenta intr-un film/serial. M-a surprins fiecare episod in parte, fiecare miscare, fiecare tactica. Ma rog, a fost foarte misto. Mai ales ca la sfarsit moare protagonistul.””
    Ai auzit de cuvantul Spoiler?Ei bine..tu prin faptul ca mentionezi ca moare protagonistul ai putea strica toata experienta unuia care citeste si nu a vazut serialul.E bine sa mentionezi ca urmeaza un spoiler inainte sa il spui.


Leave a Reply

