aceeasi tema de inca 4 ori!?

Unicul avantaj de care profiti daca esti inscris pe trazniti.ro (am vorbit de el zilele trecute) si nu pe wordpress, e faptul ca iti poti alege ce tema doresc muschii tai. Deci chestia asta era chiar ca lumea.

A aparut o noua tema pe wordpress, iNove se cheama. Am pus-o pe Happy Madness. E chiar misto, fatza de multe celelalte teme wordpressiene. Nu gasesc niciuna ca lumea, mai ales acum, cand trebuie s-o schimb, ca s-au hotarat oamenii originali sa-si evidentieze calitatea. Adica am 4 insi in blogroll cu aceeasi tema ca a mea. That suck.

5 Responses to “aceeasi tema de inca 4 ori!?”

  1. petunia10 Says:

    :)) aiurea

  2. robyy1 Says:

    Până la urmă tema asta o pune cine vrea😆

  3. Alex Says:

    muie :))

  4. Alex Says:

    Oricum Edy, ti-am mai zis😀 La tine nu se cunoaste ca e k2 lite, datorita headerului.Nu-mi faci si mie unul ? :>


Leave a Reply

