golden blog

M-a premiat Cata cu “Blogul de Aur”. Sunt impresionat ca am reusit sa castig acest trofeu, care este defapt o leapsa.

Premiul are urmatoarele reguli:
1. afisarea premiului – am folosit eu alta poza, e mai misto. am copyrightat-o pentru ca e editata de mine.
2. afisarea link-ului celui care a acordat acest premiu – mai sus, ma.
3. oferirea lui la 10 bloggeri – o sa fac un top si o sa-mi scriu si parerile.
4. informarea bloggerilor prin mesaj – mi-e cam lene, dar ma sacrific.

Locul 10 – Strange Theories – Mihai
Am onoarea sa fiu coleg de clasa cu creatorul lui. Deci il cunosc cat de cat, stiu ca este un tip inteligent, stie sa-si expuna parerile fara sa se lase cu scandal, e diplomat, prietenos. Iti dai seama doar citindu-i blogul. E lenes (scrie foarte rar) si imi place ca scrie corect din punct de vedere gramatical.

Locul 9 – Cruel Butterfly – Livia
Tipa fiind olimpica la romana, te face sa stai cu DEXul in brate daca vrea. Te captiveaza si iti ofera starea potrivita textului creat. Am clasat-o asa jos pentru ca nu prea scrie si vrea sa-si stearga blogul.

Locul 8 – DarCuMineCeSeIntampla? – Roxana
Scrie corect dpdv gramatical si isi exprima sentimentele prin detalii.

Locul 7 – Sweet Escape – Cosmina
Tipa scrie despre tot ce simte, ce traieste, ce crede. Descrie detaliat unele chestii si lasa loc de gandit la altele.

Locul 6 – Bored Man – Cata
Scrie corect dpdv gramatical, e obiectiv, scrie cam rarut, imi displace la blogul lui faptul ca are 350 de bannere in stanga paginii plus spatiu publicitar, adica faptul ca are blogul pentru altii, nu pentru el. In curand parca vad “Anunturi Matrimoniale”.😀

Locul 5 – Love4Elfs – Ioana & Andreea
Imi place ideea de a imparti blogul in 2. Scriu corect, frumos, impresionant. Imi place super mult o chestie pe blogul lor… “777 de chestii pe care trebuie sa le faci in viata” sau ceva de genul. Creatie proprie. Felicitari din partea mea.

Locul 4 – Baloane de Sapun – Diana
Diana e o tipa foarte inteligenta care citeste mult. Se vede asta daca parcurgi 2 posturi de pe blogul ei. Are domeniu deci e mai smechera, in rest nu stiu ce sa zic. Cititi-i blogul.

Locul 3 – Music Love – Lory
Spune tot ceea ce o deranjeaza, ce gandeste, nu ii e rusine de nimeni si nimic, nu isi mascheaza limbajul prin termeni mai “draguti”, lucru pe care-l apreciez si ma rog, scrie foarte misto. Recomand.

Locul 2 – Lehliu Mania, Primaritza – primaritza
Imi place foarte mult faptul ca este anonima scriitoarea. E un blog diferit, se scrie despre unele persoane intr-un mod captivant (gen Gossip Girl). Textele de pe ambele bloguri au priza la public si sunt scrie corect dpdv gramatical.

Locul 1 – C.L.A.M.E.D. – C.L.A.M.E.D.
Este blogul unui grup, mereu mi-a placut ideea unui blog impartit de mai multe persoane, unde le poti vedea trairile, diferentele de gandire si stilul fiecaruia.

5 Responses to “golden blog”

  1. petunia10 Says:

    haha,sarut mana :))
    :*:*
    tare

  2. ioana Says:

    multumim pentru apreciere🙂 si am vazut ca citesti “zburatorului” ; e o vara de a mea:p

  3. Edy Says:

    Scrie genial vara ta.😀

  4. Alex Says:

    “Blogul de Aur” de la mine.🙂 Da o tura pe blogul meu.

  5. Diana Says:

    hei, thank you!


Leave a Reply

