despre oameni trazniti

Am auzit de trazniti.ro de la Andra si Alex, care si-au facut blog pe domeniul respectiv. Zic domeniu, dar e un domeniu mai special. Adica nu il pot folosi toti oamenii. Trebuie sa iei legatura cu un nene strain (nu stiu ce nationalitate, vorbeste in engleza) si sa ii zici datele de inregistrare ale blogului adica nume, email, parola, link blog si voila blogu.

Ca un off topic, mi-a atras cineva atentia ca nu articulez cuvintele cum trebe. Adica asa cum am scris “blogu” mai devreme. Nu pun L-ul de la sfarsit sau alte chestii (mai fac niste greseli) intentionat, 1 pentru ca asa imi place si 2 ca asa m-am obisnuit.

Reluam discutia cu trazniti.ro. Am zis ca e mai special si pentru ca beneficiezii de niste premii de-alungul sederii pe domeniu respectiv. Cel mai important e sa iti transforme linkul in .ro, adica poti avea domeniu propriu. Si ce tre sa faci? Pai in primu rand poti strange 400 de unici intr-o zi, iar in al doilea rand, poti sa faci in fiecare zi un post in care sa pui o poza cu tine.

Si asa, se nasc specimene. Nu vreau sa presupun pentru ce e chestia asta, pe langa inregistrarea blogurilor. Stiu doar ca exista unele fetite care n-au ce face, de genul asteia. Dupa cum se vede, a respectat regulile si a castigat domeniu propriu. Si acuma, ma voi, ma gandesc ca decat asa, mai bine cu link kilometric. Pana la urma, nu conteaza asa de mult.

Un dezavantaj la aceasta platforma il reprezinta faptu ca nu iti arata statisticile (desi tot meniul din admin control panel este copiat de la wordpress), care este compensat de infinitatea de teme pe care poti sa le aplici.

4 Responses to “despre oameni trazniti”

  1. Alex Says:

    Eu am facut postul ala asa in mare, despre toti.Dar inca astept postul despre mirelapisi .🙂

  2. Edy Says:

    Am precizat-o p-aia in postul asta. Nu vreau sa fac un post special pt ea, n-as vrea sa ajung ca bad pitzi sau ca primaritza.

  3. Alex Says:

    Pacat.

  4. Alex Says:

    Apropos, mi-a zis ala ca are 2200 vizitatori unici!


Leave a Reply

