lehliu fest

Zilele Lehliului reprezinta un fel de sarbatoare, cu ocazia careia se da spectacol in fiecare an, pe stadion terenul de fotbal. Acolo se aduna tot Lehliul la o melodie, la terasa, ca doar na, e ocazie de iesit.

Ieri a fost prima zi (din cele 3) si am pierdut jumate. Am inteles ca a fost muzica populara + Jean de la Craiova (cred ca el e). Deci n-am pierdut. Cand ne-am facut si noi aparitia, au cantat Tavi Colen si Andreea Banica. Ma rog, deja Lory (blogroll) a descris cat de cat ce s-a intamplat.

Dar cea mai naspa chestie mi se pare ca oamenii vin cu 14 ore inainte de spectacol, facand rauri prin oras (toate indreptandu-se spre stadion) si mai ales grupurile de gypsies care isi monteaza patura la intrare si freaca menta pana cand incepe destrabalarea. Acum vreo 2 ore am vazut unii lesinati (de la caldura), asteptand sa se dixtreze la spectacol.

Chestia de azi a inceput, deja pot auzi muzica house rasunand si parca vad sirurile de oameni imbracati de gala spargand seminte in drum spre stadion. Singurul artist care imi place dintre toti care isi fac aparitia zilele astea e Gheorghe Gheorghiu. Nelipsitul, stim cu totii ca e invitat la orice spectacol de genul asta.

Leave a Reply

