dat pe repeat

Am pierdut notiunea timpului. Mi se pare normal, dupa atatea nopti nedormite. Au ajuns persoanele cu care vorbesc sa-mi explice de fiecare data cand vorbesc de ore, daca e vorba de zi/seara sau noapte/dimineatza. N-am mai dormit ca lumea de cand eram la scoala. Ori stau toata noaptea si frec menta pe pc, adica invat de pe rost toate blogurile pe care le citesc, ma joc Diablo, ascult toate melodiile acustice pe youtube sau ma joc in Photoshop (da asta mai rar), ori sunt foarte obosit (nedormit de noaptea trecuta) si nu pot sa dorm.

Sunt cateva zile in care-i chem p-astia la mine la cafea cu noaptea-n cap si facem orice sa nu adormim, dar nu rezist. Nu stiu cum faceti voi, dar eu am un algoritm nemaivazut.

Pentru ca e vacanta, pentru ca orele mele de somn nu sunt motivate de scoala, de-aia adorm cand sunt mort de somn. Vreau sa mergem la munte, deja cred ca ajung dependent de programul zilnic. Vreau sa fac ceva util, ceva de care nu m-am plictisit (pentru ca in Lehliu, stiti si voi ca nu prea are nimeni ce sa faca).

4 Responses to “dat pe repeat”

  1. Alex Says:

    @ “sau ma joc in Photoshop (da asta mai rar)” Pai cred si eu ca mai rar, ca tie iti merge photoshop cum imi merge mie Assasins Creed dat la nush ce zicea manu maxim.🙂
    Apropos, vreau si eu photoshop.

  2. petunia10 Says:

    cunosc situatia :-j nici eu nu pot sa dorm😐
    aiurea..
    si vreau sa plec la mare si la munte cat mai repede,ma rog,la munte plec in august o saptamana si la mare sper tot asa,la inceputul lui august..
    Sunt satula de tot,absolut tot.
    :<
    cat despre lehliu..
    chiar nu am ce sa zic :)) the same old shit

  3. Castelul Viselor Says:

    Predealul te asteapta!

  4. cruelbutterfly Says:

    “adorm cand sunt mort de somn” spuse baiatul care atunci cand doarme tine ritmul melodiei cu palma:))


Leave a Reply

