be the change you want to see in the world!

Dedic acest post tuturor fanilor PRISON BREAK, celor care nu au terminat serialul inca si asteapta cu nerabdare ultimele episoade. (cum asteptam eu)

Husband, Father, Brother, Uncle, Friend

Cuvintele astea sunt scrise pe piatra de la mormantul lui Michael Scofield. Pentru ca da, el moare. Banuiesc ca se insoara cu Sara, ii lasa si un copil, “brother” nu stiu de unde vine, ca am inteles ca nu e frate cu Linc, unchi… asa si friend, da.

Pentru ca eu, dupa 2 sezoane din Prison Break, am aflat cele de mai sus, vreau sa aflati si voi. Adica daca toata lumea vorbeste despre cum se termina serialul si scrie pe blog, de ce sa fiu eu printre putinii care afla? Hai sa ducem vestea mai departe catre cei care n-au ajuns la finalul sezonului 4.

Da, sunt ironic. Vizionare placuta in continuare.

Leave a Reply

