un serial bun?

Noaptea trecuta mi-am petrecut-o pe un site de recomandari de toate tipurile. Si cum ma atrage domeniul asta, am dat un search la categoria “filme” sau “seriale”, nu mai stiu. Si am gasit un ditamai textul despre SUPERNATURAL, un serial laudat de o tipa (banuiesc) ca fiind unul foarte bun, pe care l-a urmarit cu sufletul la gura si care a facut-o sa sa astepte cu nerabdare fiecare episod de-al lui.
Cum 90210 si LOST isi au urmatoarele sezoane in toamna si am ramas doar cu Prison Break (sunt pe la jumatea sezonului 2), m-am hotarat sa downloadez Supernatural. Am citit ca e de groaza, dar n-a fost asta o problema, chiar daca nu-mi plac filmele de groaza pentru ca majoritatea sunt trase de par si parca facute pentru populatia ce se incadreaza in etapele dintre “etapa intrauterina” si “pubertate”.

Am downloadat doar primele 2 episoade (de cand am downloadat un serial intreg care nu putea fi deschis cu niciun program, suflu si in iaurt) si am vazut unul aseara si unul asta seara. Sincer, mi se par de cacat. De ce?
E vorba de 2 frati… al care au supravietuit ca prin minune unui incendiu… alaturi de tatal lor, care a disparut cand se lupta cu niste entitati. Cand a disparut, copiii aveau 26 si 22 de ani (chiar daca actorii au 17, 18 ani) si cei doi au plecat in cautarea lui. Asa, ceva de genul “hai sa adunam cirese”. Au toate uneltele la dispozitie, stiu absolut tot in legatura cu monstrii de care dau si toate chestiile, intalnesc numai lume cu intentii bune, reusesc sa scape de absolut orice deci nu intampina niciun fel de probleme si gasesc hazlii fazele care ar trebui sa fie cele mai scarry… adica unul din ei face caterinca atunci cand ar trebui sa moara… ma rog, e insipid serialu.

Acum sunt in cautare de altu, adica am Prison Break o data dar ma plictisesc in general repede de unele lucruri. Chiar daca e smecher (nici nu stiu care imi place mai mult dintre asta si LOST). Iar cred ca o sa am o noapte linistita, incercand sa dau de un serial bun. Programez postul asta sa apara maine dimineatza si vad ce fac.

14 Responses to “un serial bun?”

  1. sleeplessme Says:

    check out Kyle XY! mie mi-a placut!:*
    si daca vorbim de LOST si SUPERNATURAL as spune ca LOST e mai tare.
    aa…si daca vrei un serial (la care ma uit eu…si nu…nu e pentru fete cum crede lumea) uita-te la gossip girl!:X:X:X<3

  2. StrangeTheories Says:

    Încearcă şi the x files😀 Cred că o să-ţi placă… E din ’93 si nu te aştepta la calitate blu ray dar ca poveste… e foarte interesant🙂 Dacă nu vrei să vezi serialul… încearcă măcar filmele Fight the future şi I want to believe…
    Alt serial interesant nu stiu🙂 Dacă găseşti ceva mai tare… anunţă-ne🙂

  3. luce Says:

    nu prea ai cum sa te prinzi de calitatea unui serial uitandu-te la primele doua episoade, mai ales ca serialul in cauza are deja 4 sezoane la activ.
    serialul e destul de tare, si LOL actorii au fiecare aproape 30 de ani.
    in prima jumatate a sezonului 1 toate episoadele-s ceva gen cazuri cazuri, dar apoi se dezvolta plot-line-ul fain.
    de fapt, e unul din cele mai bune seriale de la CW, care se duce de rapa ca ori face remake-uri patetice ( 90210, melrose place ) care trebuiau sa ramana acolo unde le e locul, adica in anii ’90, ori seriale bazate pe carti ( gg ), ori continua la nesfarsit cu seriale care-s pe la al nspelea sezon si a caror perioada de glorie a apus de mult ( one tree hill, smallville ) .

    in alta ordine de idei, HOUSE MD = awesomeness in materie de seriale.

  4. Edy Says:

    Chiar ma gandeam la House MD. Am un coleg care e fan inrait al serialului.

  5. Edy Says:

    Aproape 30 de ani fiecare? Arata fix de 18 ani.

  6. StrangeTheories Says:

    Eu tot iti recomand dosarele x :))

  7. Edy Says:

    Daca se vede ca un televizor uitat intr-o cabana la munte, ce prinde doar TVR1, TVR2 si Favorit (si alea alb-negru), nu ma uit. E aiurea.

  8. StrangeTheories Says:

    nu e chiar asa… adica se vede destul de bine🙂 dar nu te astepta la dvdrip sau cine stie ce calitate :))

  9. chiricustefania Says:

    hey…multumesc!:)

  10. Maria Says:

    Mai e si Battlestar Galactica foarte interesant😀. Dexter in caz ca te intereseaza serialele cu crime si altele… sunt de acord cu luce house MD ramane the best😛. Spor la cautat :*

  11. Aurora Says:

    Astea sunt cateva dintre preferatele mele: Lost. Hotel Babylon. Skins. True Blood. Heroes. American Dreams. Dollhouse. Damages. Cupid. Gossip Girl. Ghost Whisperer. One Tree Hill. Veronica Mars. Gossip Girl. Medium. Insa potrivit pt tine ar fi Skins, un serial britanic cu si pentru adolescenti, suna a cliseu, dar nu e.
    Am incercat si eu 90210 si am zis ca mai bine ma uit la Tanar si nelinistit🙂.
    Supernatural e bun ca are `bunaciuni` .. si ce-am vazut eu la TV e banal, mai interesant e sa-l vad pe Dexter cum lucreaza cu bisturiul.
    Kyle XY am vazut putin la TV mai demult, apoi l-am lasat, nu mai stiu de ce, insa acum as fi vrut sa-l vad ca mi s-au terminat toate celelalte, dar cand am vazut cate sezoane are, zic lasa, rumeg la True Blood pe timp de vara.
    Baiii! Mie-mi place OTH, sper ca s-a terminat, in sfarsit, dar asta nu inseamna ca nu imi place. Si Smallville:)) n-am mai vazut de cand a dat primul sezon la TV, adik acum cati ani o fi aparut, am incercat sa ma mai uit, dar e foarte pueril, ii salveaza Rosenbaum ala, ca-l vad intruna cu peruca si ma amuza:))
    Mie imi place House, peste tot el vede cancer:))..am vazut la TV cateva episoade la rand si de fiecare data era cancer, la inceput, ca apoi se transforma, episodul meu preferat a fost ala cu femeia perfecta, care e de fapt barbat:)).

    Nu e nevoie de reply, stiu ca sut intarziata, insa filmele/serialele sunt viata mea, asa ca, bring it on!
    App Edy, nu-mi spune ca nu-ti place Interview with a vampire?..mie-mi place doar pana la Antonio Banderas, ca de-acolo pana la sfarsit am adormit aseara :))..l-am mai vazut, dar nu-mi mai aduc aminte.

    Hai nb:* frumosule!😛

  12. veronyk20 Says:

    e super tare SUPERNATURAL..eu l-am vazut si abia ast urm serie adik a 5-a,,, iti recomand KNIGHT RIDER si acesta este interesant ….:)

  13. Ioana Says:

    eu am uit toata ziua la 24😀 ti-l recomand

    http://www.imdb.com/title/tt0285331/

  14. Sido Says:

    Eu spun ca decat sa te uiti la X files,mai bine te uiti la Fringe,e pe aceeasi tema,dar mult mai fain,mai interesant,acum trebuie sa astept episoadele de la sezonul 3 sa apara,ma oftic,ca trebuie sa astept,la fel si la Dexter,doar ca acum e pe la sezonul 5,ep 8, The Mentalist e un serial bun


Leave a Reply

