leapsa de vacanta

Inca o leapsa. De la Cosmina.

Bauturi

Cafeaua: Da!😀 Cafeaua de la fast food si inca un fel… e turceasca, nu stiu cum se numeste.

Vinul: Da, imi place, nu stau sa insir nume de vinuri p’aici.

Berea: Redd’s. Gusturile se discuta.😀

“Taria”: Noi sa fim sanatosi…

Sucul:
Coca Cola.

Ceaiul: Ceai de tei. (nu mereu!)

Mancaruri: KFC ramane bossu.

Desert: Tiramisu / inghetata de vanilie.

Cinematografie

Actori: Nu am unu preferat acum.

Filme: The Butterfly Effect 1 ramane filmu meu preferat… ori ca am zis de prea multe ori si
mi-e ciudat sa zic ca nu, ori mi-e lene sa insir toate filmele care mi-au placut asa mult.

Cu degetul pe harta

Munte sau mare: Ambele, depinde de vreme.

Unde as vrea sa merg: Finlanda, Franta, Egipt.

Unde nu as vrea sa merg: Nu cred ca e vreun loc.

Arta

Poet: Imi place Blaga.

Carte: Cartile mele preferate raman alea din seria Harry Potter, nu prea citesc ca ma plictisesc repede de un lucru.

Pictor: :-?? Diana.

Muzica: Pentru o lista mai vasta, hi5.

Aforisme: Prea multe.

Tehnologie

Jocuri: Diablo II ramane jocul ala.

Programe care imi usureaza viata: YMessenger, Strong DC, Mozilla Firefox, Photoshop si Winamp. What do I need more?

Ce ma intereseaza cel mai mult la un calculator: Sa aibe asa: placa de baza Micro ATX Chipset SiS 661FX/694 Fsb (Mhz)800/533 Procesoare suportate Soclu procesor 775 Nr socluri procesor 1 Intefata grafica AGP Suport sli crossfire Da Tipuri de memorii suportate DDR Frecventa memorie (Mhz)800/533 capacitate maxima memorie ram (Gb)2 Numar sloturi memorie ram 2 Suport dual chanell Nu Video integrat Nu Chipset video integrat SIS Real 256E Memorie video integrat maxima (Mb)0 Tip memorie video integrata shared Audio integrat Da Tip audio Realtek ALC655 Nr canale audio 6 Lan integrat Da Tip lan Realtek si placa video Mushkin Geforce GTX 275 OC Ultimate FX Series 896MB DDR3, PCIE, Core:655MHz, Shader:1452MHz, Memory:1158MHz. Restu conteaza mai putin.

Telefon Mobil: Hm… Nokia 5800.😀

Ce caut la un telefon mobil: Tastele in general… :))

“Cunoaste-te pe tine insuti”

Nume de fete: Portugalya, Beibistar, Esmeralda.

Nume de baiat: Fernandissymo, Procesor, Bancomat.

Jocuri de societate: Joc de carti. Kems mai ales.

Jocuri sportive: Handbal.

Culori: Verde, mov, rosu.

Contraste: Patratele emo.😀

Floare: Orhidee.

Metal: Mercur.

Familia ideala: Click.

Animal: Niciunu.

Masina: Rosie. :))

Cateva calitati: Pai cat am scris mai sus la calculator e putin…

Cateva defecte: Aaa… narcisist, egocentrist, …

Ce ma scoate din sarite: Prostia.

Ce ma binedispune: Muzica de cele mai multe ori. Si somnul.

Nu plec de acasa (pe o perioada mai lunga de timp) fara: … fara bani.

Cea mai mare “nazbatie”: … n-am idei acuma.

Intalnesti pestisorul de aur si ai dreptul la o dorinta: Ii mai cer timp de gandire.

Ce asculti acum:
Florin Peste feat. Susanu – Hoate sunt femeile… melodia lu sufletu meu.

Mai departe cui vrea.

Posted in Leapsa. 2 Comments »

2 Responses to “leapsa de vacanta”

  1. Corina Says:

    =)) stiam si eu poza aia…bai baiatule cat de urati…parca si eu sunt da’ cand ma uit in jur si la aia mai ales prind curaj=)).pup

  2. StrangeTheories Says:

    Cand te-oi duce tu in Finlanda sa ma iei si pe mine ca vreau sa vizitez sediul Nokia de acolo…
    Si ia vezi nokia n97🙂 Poate o sa-ti placa mai mult😛
    La calcultatoare… WTF?!?! ala e calculator? Adica da… dar nu trebuia sa insiri ce are placa de baza :)) Puteai sa zici simplu numele… la fel si la proc si placa video:))
    PS. Vezi ca a aparut iphone 3gs🙂


Leave a Reply

