povestile horror si otv

Imi plac povestile de groaza numai daca sunt spuse in momentele potrivite. In general nu ma sperie, ma lasa sa dorm, ba chiar le uit foarte repede. Dar cand intru pe Spectrul Realitatii si ma apuc sa citesc fel de fel de povesti, incep sa ma zbat pe dinauntru si ma uit in spatele meu, incat transform scaunul in titirez. Azi am dat de linkul ala si am gasit o poveste care face toti banii. Fiti atenti:

“Nu de mult, in anul 2008, Ionut un baiat de 16-17 ani a fost gasit intr-un parc din Corabia judetul OLT omorat si avea 17 lovituri de cutit. Stiu Aceasta poveste pentru ca acolo locuiesc eu.Acel tanar era la discoteca orasului.Avea un telefon mobil la el si un lantisor de aur valoros.Un om(nu se cunoaste identitatea acelui om)i-a cerut lelefonul mobil,insa nu a vrut sa il dea.Asa ca a scos cutitul si la injunghiat in burta si la gat.Politia inca il mai cauta si astazi pe criminal.Daca nu ma credeti va spun sa va uitai la OTV luni-vineri la oara 16.Cred ca e si sambata si duminica.

Pai asa da!😀
PS: De ceva timp, pun la titlul postului cate un vers dintr-o melodie misto. Azi mi-am dat seama ca e cam penibil si am renuntat la idee.

Leave a Reply

