just because I’m losing doesn’t mean I’m lost

Iar leapsa!😀 De la Lory.

Cel mai bun prieten: Manu.

Cea mai buna prietena: Ma inteleg bine cu cateva fete, dar nu pot compara, pentru ca sunt prietenii diferite cat de cat, dar fara suparare, Lory completeaza sectiunea asta in prezent.

Grup / secta din care faci parte: Secta… asa se exprima si aia de pe lehliumania, “edy si secta lui”. C.L.A.M.E.D., deci.

Educatie: Sunt educat de profesori gen Carmen cytos vreaubani, comu nistadiapa-zon, helen raportol zataim si mary avreauvodka fardedintzi, la liceul “Odobescu ruptper-dele.”

Varsta: Seventeen.

Ocupatie: Prea multe.

Gen de muzica: rock alternativ, heavy metal – hard rock, punkrock.

Gen de filme: Comediile cu multa caterinca si filmele jumate SF.

Formatia preferata: Lordi.

Film preferat: The Butterfly Effect 1.

Religie: Pai… daca luam in considerare cel mai important lucru pentru mine legat de cuvantu asta… sa zicem… vreo 7 absente.

Interese/aspiratii: Architecture, family, music, handball, friends. Astea-mi vin in minte acum.

Urasti sa: Ma trezesc atunci cand nu vreau, sa ma contrazica cineva sau sa-mi dea sfaturi, starea de moleseala, sa nu-mi gasesc pana cand am nevoie si sa beau Cola calda.

Iti place sa: ies cu secta, sa fac caterinca, sa-mi ascult muzica si sa mi se ceara sfaturi.😀

Daca ai putea, ai: alege reprezentantu Romaniei la Eurovision.

Mai departe, catre Andra, Cata, Corina, Roby, Diana [c.l.a.m.e.D.] si cine mai vrea, sa nu-i zic eu pe toti din blogroll.

Leave a Reply

