it`s the smell of your skin

Ieri, la scoala, in timp ce imi schimbam clasa, mergand la ora de mate, alaturi de colegii mei analfabeti de la cel mai slab profil din liceu mate-info, trecand prin fatza clasei celui mai bun profil, STIINTE SOCIALE (respect cuvintele astea in scriere mai ceva ca pe dumnezeu), mi-am facut ziua perfecta, delectandu-ma cu manelele dintr-un telefon si mirosu de transpiratie.

Respectele mele.

PS: Dupa reactii, definitii si copy-paste de pe wikipedia, vreau sa completez postul si sa zic ca nu a vrut sa insemne ca matematica-informatica este cea mai buna clasa de a 10a, ci ca din unele puncte de vedere (toate) este peste altele care se cred superioare.

2 Responses to “it`s the smell of your skin”

  1. Corina Says:

    =))STIINTE SOCIALE…yeah sure:))))=)))stim noi de ce….

  2. loveisgreen Says:

    adevarat…:-):-):-):-);-);-);-);-)


Leave a Reply

