who doesn`t like it?

Am inceput sa ma uit la Eurovision in 2005. Era vreo 1-2 dimineatza si eu n-aveam somn. Si cum butonam telecomanda, vad ceva legat de Eurovision si mi-am dat seama ca se difuza. Succesul de care se bucura si faptul ca aparea in toate subiectele discutiilor m-au facut sa vreau sa ma uit. Si m-am uitat, am inteles partea cu tarile, cu melodiile, cu punctajul/voturile, cu faza “cat de misto ar fi sa fii pe scena”, mi-a placut melodia Helenei Paparizou, Romania a luat locul 3 si de atunci sunt fan.๐Ÿ˜€

A urmat editia din 2006, care mi s-a parut cea mai misto, chiar atunci a aniversat Eurovisionul 50 de ani si spun ca mi-a placut cel mai mult pentru ca a fost cea mai misto editie din toate din orice punct de vedere. Loc sa se desfasoare artistii (am cateodata senzatie de claustrofobie), decor, lumini, mi-au placut toate piesele, adica fiecare a avut ceva foarte misto, Romania a luat locul 4 (cu toate ca merita cel putin 2) si mai ales, aia de la Lordi au castigat. De mentionat ca de atunci e formatia mea preferata.

Dupaia au urmat 2007 si 2008, care au fost penibile, editiile astea doua omorand interesul multora pentru acest concurs european.

Si, in sfarsit 2009. Precizez ca finala va avea loc pe 16 mai, ora 22:00, alta coincidenta. Ma rog, o sa ne reprezinte Elena Gheorghe (cand zic Elena Gheorghe, aud huiduieli datorita unei persoane din anturajul meu, adica ei) cu o melodie faina, adica potrivita pentru Eurovision. Am pus pariu cu ea ca o sa iasa in primele zece melodii. Daca ar fi fost dupa mine, ne-ar fi reprezentat in Rusia Zero cu Sunny Days, dar cum nu e dupa mine, nush de ce-am mai zis.
Cum in seara asta are loc prima semifinala, vreau sa afisez pronosticurile si melodiile mele preferate aici, pe blog, sa vedem daca se adeveresc.

top 5 finalisti (ce tari cred ca vor ocupa primele 5 pozitii)

1. Turcia
2. Spania
3. Norvegia
4. Grecia
5. Islanda

top 5 i like (spre deosebire de alea de mai sus, mi-ar placea sa castige una din astea 5)

1. Elvetia
2. Norvegia
3. Moldova
4. Portugalia
5. Romania, sa fim patrioti.

Vizionare placuta.

LE: Elvetia s-a dus. Pacat, trebuia sa castige dupa parerea mea. Ma bazez acum pe celelalte 4 din top. Am uitat sa mentionez ca si tipa ce reprezinta Islanda e smechera.๐Ÿ˜€

Orasul meu si imprejurimile nu au avut curent asa ca am vazut doar primele 7 piese si sfarsitul.

3 Responses to “who doesn`t like it?”

  1. who doesn`t like it? Says:

    […] Original post by bad0religion […]

  2. music0love Says:

    Ce patrioti colega? Cum sa fii partiot cand aia te reprezinta la un concurs gen heurovision , chiar daca nu ea a iesit prima la televot? De ce ie ia in considerare parerea juriului? asta e un concurs la care concurentii sunt supusi votului deci prin urmare, primul la televot tre’ sa mearga mai departe, sau parerea a 5-6 mii de persoane este egala cu cea a 10-12 altor persoane din juriu? In fine…hai ca iar m-am enervat, fmm de …..cantareata esuata.

  3. Edy Says:

    Da colega, chestia asta am criticat-o si eu intr-un post mai vechi, daca iti aduci aminte. Stii si tu ca nu vroiam sa ne reprezinte Elena dar asta e acum, nu putem sa facem nimic. Plus ca a iesit ELVETIA din concurs.๐Ÿ˜ Deci, hai Norvegia.


Leave a Reply

