we’ve seen it all

Cica tre sa scriu 10 chestii despre mine, dintre care 5 sa fie false si tre sa ghiciti care, cum. Sa trecem la subiect.

1. Imi place toamna.
2. 16 = numarul ce are legatura cu aproape tot legat de mine.
3. Culorile mele preferate sunt verde > mov > rosu.
4. Vreau sa invat sa vorbesc franceza cursiv.
5. De cele mai multe ori, compar niste chestii minore cu personaje, intamplari reale.
6. Imi place sa stau de vorba cu cineva prost, pentru ca pot afla multe.
7. Ma uit la tv in timpul liber.
8. Melodia mea preferata e Linkin Park – Shadow of the Day.
9. In prezent, incerc sa apropii ceva care teoretic e apropiat, dar cineva care a fost aproape de mine il face sa nu fie aproape.
10. Bautura mea preferata e Redd’s.

Sa va vad.๐Ÿ˜€

17 Responses to “we’ve seen it all”

  1. DarCuMineCeSeIntampla? Says:

    1-3-4-7-8.

  2. yoana Says:

    eu CRED k…
    1,4,7,10,5 nu te caracterizeaza:P
    dar nu te cun asa de bn incat sa mi dau cu parerea in acesta privinta..

  3. DarCuMineCeSeIntampla? Says:

    ba nu 1, cred ca 5๐Ÿ˜€

  4. bad0religion Says:

    Roxana… tu le-ai zis p-alea adevarate? Specifica.

  5. Alex Says:

    1. Imi place toamna. Adevarat.
    2. 16 = numarul ce are legatura cu aproape tot legat de mine. Adevarat
    3. Culorile mele preferate sunt verde > mov > rosu. FALS
    4. Vreau sa invat sa vorbesc franceza cursiv.๐Ÿ˜ FALS
    5. De cele mai multe ori, compar niste chestii minore cu personaje, intamplari reale. FALS
    6. Imi place sa stau de vorba cu cineva prost, pentru ca pot afla multe. FALS
    7. Ma uit la tv in timpul liber. FALS
    8. Melodia mea preferata e Linkin Park – Shadow of the Day. ADEVARAT
    9. In prezent, incerc sa apropii ceva care teoretic e apropiat, dar cineva care a fost aproape de mine il face sa nu fie aproape. ADEVARAT
    10. Bautura mea preferata e Reddโ€™s. ADEVARAT. (cred)

    Haidi ciaules.

  6. Cฤƒtฤƒ Says:

    1, 2, 3, 4 si 6 sunt adevarate.

  7. Infantile Says:

    Adevarate : 1, 2, 3, 8, 9. Nu sunt sigura in legatura cu 10. , iti place si Pina Colada. Ma rog, fie. si 10.๐Ÿ˜€

  8. loveisgreen Says:

    false:2,4,5,6,7 cred

  9. DarCuMineCeSeIntampla? Says:

    Sunt false: 3-4-5-7-8.

  10. edyp Says:

    1,4,5,7,9 false

  11. Dnd Says:

    deci dak nu le-am gasit pe alea buna sunt cea mai stupida prietena pe care o ai,dak ma pot numi prietena….

    false:1,2,4,7,8

  12. Edy Says:

    Hai ca va zic cum era:

    1. adevarat, toamna e anotimpul meu preferat.
    2. fals. nu e 16, ci 2.
    3. adevarat
    4. adevarat
    5. adevarat
    6. fals, nu-mi place sa pierd timpul.
    7. NUUU! fals.
    8. fals. Am 4 melodii preferate si aia nu e printre ele.
    9. adevarat, prietenii stiu de ce.
    10. fals, bautura mea preferata e COCA COLA.

    Deci, nimeni n-a ghicit in totalitate.

  13. music0love Says:

    Dintre toate 9 mi-a sarit in ochi…puteai sa-mi zici si in fata,dar asta e…daca imi ziceai in fata trebuia sa incepem o discutie interminabila pe tema prieteniei si cum cu mine nu prea ai ce sa discuti despre prietenie…ca eu nu stiu ce inseamna aia, tu ieseai in pierdere.๐Ÿ˜

  14. music0love Says:

    Si mai e ceva… as fi zis ca imi pare rau, dar nu am de ce sa zic asta…eu ti-am zis adevarul, e problema voastra nu ma intereseaza dar ce m-a deranjat foarte mult e ca nu ati fost in stare sa veniti sa ziceti “da ma, noi suntem sau nu suntem” … daca vrei sa intelegi bravo tie daca nu …chiar imi pare rau si mai e ceva as fi vrut sa fi fost toti trei si sa vorbim sa vezi ca nu e asa cum crezi tu… in fine,daca tie nu-ti pasa mie de ce mi-ar pasa?

  15. dyba:X Says:

    chiar dak am ghicit sau nu tot te iubim :X:X:X:X

  16. corina Says:

    le ghicisem pe toate in afara de aia cu melodia…nu stiam ca ai 4 mel.preferate…;;) ma rog…eu ..noi ..tot te iubim…prietenul meu edy:*:*::X


Leave a Reply

