let’s talk about nothing

Desi nu-mi sta in caracter sa ma bag in seama cu orice ‘crizata pe internet’, care probabil s-a plictisit sa dea massuri si sa intre din hi5 in hi5, uite c-o fac. In postul ei de luna asta, m-a bagat si pe mine si nu vad rostul… Nu e cum zice ea, adica nu i-am facut reclama moca, ci ea si-a facut singura, pentru ca eu n-am dat niciun nume, niciun link, putea fi oricare alta persoana. Oricum, recunosc ca la ea m-am referit, dar am scris doar numele blogului. Si-asa e cam uitat de lume… Ma rog, felicitari fetei daca a observat.

Vreau sa zic ca daca indraznesti sa corectezi pe cineva esti catalogat drept tocilar. O prejudecata de oameni prosti, ce nu gandesc si dupa exemplu, ce nu stiu sa scrie. Nici nu ma mai chinui sa-i explic ca SUNT totusi diferente intre “sau” si “s-au”, “o data” si “odata”, “nu mai” si “numai” pentru ca oricum nu o sa vrea sa inteleaga si nu ma intereseaza cat de bine stie limba romana. Nu ma afecteaza cu nimic faptul ca habar n-are gramatica limbii romane.

Cum am mai spus, am scris un post despre stilurile bloggerilor ( si ce bloggeri :)) ) de la mine din roll, doar pentru caterinca. Vad ca tu esti singura care s-a simtit atacata si a crezut ca am vrut sa jignesc. Celorlalti le-a placut ideea, dar stai ca acum nu vorbesc de ‘ceilalti’.

Continua sa te dai in spectacol si sa interpretezi lucrurile asa cum vrei, ca intotdeauna… Eu doar iti zic sa nu iti mai rogi cititorii sa-mi citeasca posturile, pentru ca motivul pentru care te citesc (daca) este ca ti-au gasit linkul la mine in blogroll si le-a placut ceva. Mai vorbim.

5 Responses to “let’s talk about nothing”

  1. mykycutepink Says:

    Cu gramatica nu stiu cum stau dar daca asi gresi nu m-as supara daca m-ai corecta pentru ca stiu ca nu esti genul de persoana care se lauda cu intelectul lui si incearca sa il puna in umbra proasta pe cel de langa el.A si cu siguranta nu esti tocilar.

  2. Edy Says:

    Toata lumea are pareri, dar unii comenteaza de niste persoane pe care nu le MAI cunosc.

    De exemplu, ea a mai zis ca bag posturi de dragul cititorilor, ca am luat 5 la tehnologie intr-a 8a (asta dovedeste ca nu eram tocilar, deci se contrazice singura), ca invat la fast (inseamna ca la fast se invata mai multa romana decat la scoala ei) si mai multe chestii.

    Ma rog, ideea e ca sunt prost, dar eu nu mi-as fi permis sa zic asta daca as fi fost la STIINTE SOCIALE, pentru ca toata “inteligenta” la care se refera se leaga de scoala.

  3. robyy1 Says:

    m’am prins..stiu la cn t referi..

  4. Infantile Says:

    Cosmina. Dddd.

  5. music0love Says:

    so what? mie-mi place cosmina, adica e asa oarecum diferita de ceilalti, nu e banala, asta imi place la ea :)….voi ce aveti cu ea? stiu ca a luat-o prea in serios da’ totusi…plm🙂


Leave a Reply

