a thousand lies

Leapsa furata de la Lory.

Sunt: vesel aproape tot timpul.
As vrea: sa nu mai existe cocalari.
Pastrez: doar chestiile utile.
Imi doresc: ca cineva sa fi fost alfel.
Nu imi place: fotbalul.
Ma tem:
Aud: pe Dany care incearca sa scoata niste vorbe in franceza lui de balta.
Imi pare rau: ca realizez ceva aproape de sfarsit.
Imi place: verdele.
Nu sunt: EMO sau cocalar.
Dansez: putin.
Cant: in vise.
Niciodata: nu m-a convins cineva.
Rar: sunt prost dispus.
Plang cand privesc: gelul sclipitor din parul unora.
Nu sunt intotdeauna: atent.
Nu imi place de mine pentru ca: stai asa. Cine-a zis asta?😀
Sunt confuz: foarte rar, in general.
Am nevoie: de multe lucruri.
Ar trebui: sa fie mai scurta leapsa asta.

Mai departe cui vrea.

One Response to “a thousand lies”

  1. Plastic-Smil3 Says:

    Deci leapsa asta am furat’o si eu :)))


Leave a Reply

