they like to party like nobody

Gata. S-a ales reprezentantul Romaniei la Eurovisionu de anul asta. O alegere buna, zic eu, insa nu cea mai buna. Adica fata de anul trecut, avem cu ce. Va zic, piesa mea favorita era “Sunny Days” de la ZERO. Restul nu mai conteaza.

Pe mine ma deranjeaza o chestie la selectia asta nationala. Nu inteleg de ce se inlocuiesc voturile telespectatorilor cu puncte de la 1 la 12. Adica, daca primul loc are 5000 de voturi si al doilea 300, pot fi si 301 voturi pe primul loc, ca e acelasi punctaj. Pe langa asta se mai adauga un rand de puncte de la juriu. Nu inteleg de ce juriul ia decizia si nu cei care voteaza, adica noi.

La Eurovisionu ala mare e vreun juriu? Nu. La asta national, normal ca e… si oamenii aia  sunt in aceeasi lume cu majoritatea celor care canta pe scena, adica leaga prietenii, se cearta, pot da dau punctele cum au chef. Foarte naspa. Ma rog, tot raul spre bine. Sa vedem ce face Elena Gheorghe cu “Balkan Girls” in Rusia.

ps: Nu am vazut ieri finala, altfel ma ofticam mai rau.

Posted in Music, TV. 8 Comments »

8 Responses to “they like to party like nobody”

  1. music0love Says:

    Mai bine ca nu ai vazut, altfel aruncai teveu’ pa geam, eu una am avut un camion de nervi cand am auzit notele juriului si nu inteleg de ce voturile a 5000 de oameni sunt echivalente cu dorinta a 10-12 peroane ce formeaza juriul?
    Deci , coaie unde e dreptatea si egalitatea, indiferent de sex, varsta , rasa si studii? aaaa? Ca eu una nu prea observ….

  2. robyy1 Says:

    varza finala..voturi aranjate..clasament prost❗ tipic romanesc..:)))) Cea mai penala faza este aceea in care la Tv sa vazut clar k Blaxy Girls au fost pe locul 2 si pe siteul TVR,moldoveanu ala Catalin este pus pe 2 si Blaxy pe 3..oricum varza,varza si iar varza:)))))..Mai mult de locul 12 sau 15 nu o sa luam❗

  3. thefluffiness Says:

    sincer, mie mi-a placut foarte mult “Purple”, insa nu trebuie sa uitam ca e vorba de Eurovision. asa ca, nu conteaza de gusturile personale pe atat pe cat conteaza sa fie aleasa o melodie care sa prinda si sa fie votata de restul tarilor. si cred ca asta e mult mai okay decat aia de anul trecut, asa ca succes tipei si sa vedem ce face la moscova.

    p.s. bag piciorul in blaxy girls cu dear mama lor.

  4. bad0religion Says:

    Adevarat, insa cum stiu ei ca melodia aleasa o sa fie votata? Asa cum au stiut anul trecut? Eu zic ca voturile telespectatorilor reprezinta criteriul dupa care sa fie alese piesele.

    Cu Blaxy ce ai?😀

  5. thefluffiness Says:

    mi-s antipatice, au prea putina experienta pentru un concurs de genul Eurovision, si m-am saturat de toti adolescentii in calduri care le asculta. oricum, nu ai de unde sa stii daca restul publicului european gusta melodia lor, asa cum a facut-o publicul roman.

    si, sa fim seriosi, elena e un fel de kalomira aia or what’s-her-name. sau numai eu am remarcat o asemanare izbitoare intre stilurile celor doua? aia a luat locul 3, elena de ce n-ar putea? sa-si faca un show fain ca are melodie catchy pentru Eurovision. macar nu-i despre banci goale si margini de lume😀 .

  6. music0love Says:

    hahaha! m-ai facut sa rad dear thefluffiness, adica frate daca tie iti place mai mult “balkan girls” decat “dear mama” , ai probleme grave…
    Si ca tot veni vorba de experienta , hai sa o aducem pe Stela Popescu la Eurovision ca aia are 50 de ani de experienta…. vad ca tu vrei experienta sa imparti la tot carieru’. Rucsy, solista , canta de la 3 ani si celelalte fete la fel, au inceput sa studieze muzica de cand eurau mici …… Cum plm poti sa zici ca iti bagi picioare le in Blaxy Girls?a? Tu creier ai?
    Le-ai auzit macar o data live?Ai citit ceva despre ele inainte sa zici ca iti bagi picioarele? Intreb si eu asa din lipsa de ocupatie caci daca ai fii facut toate chestiile mai sus mentionate , nu cred ca ai mai vorbit asa, si ca tot ai pomeni de pusti in calduri…. tu ti-ai fii sacrificat adolescenta de dragul muzicii?Ia zi? Mai comentezi?

  7. StrangeTheories Says:

    Eu am avut 3 melodii favorite😀 DD-Everyda pt ca era rock, Dalma-Love Was Never Her Friend, nu puteti zice ca nu are voce… desi mergeau mai bine niste viori in locul ritmurilor alea sau pianul sa se auda mai bine😐 si cea mai favorita… Zero-Sunny Days. Da’ romanu-i tot roman… totusi ma bucur ca nu a iesit Costi Ionita pentru ca semana cu asta Joan Osborne – One of Us. Ascultati ritmurile de la inceput.😀

  8. bad0religion Says:

    Hm… Costi nu mi se pare ca a plagiat, stiu melodia ‘What if God was one of us’ si nu mi se pare plagiere. Am vazut si micul de pe blogul tau cu melodiile plagiate si tot ce pot sa zic e ca seamana unele cu altele. Doar seamana.


Leave a Reply

»
