you’ll never break me.

Hehee, primul post pe anul asta. Un an care nu a inceput prea bine. Care pare ca va fi cam naspa.😀 Voi vedea eu.

Zilele astea m-am simtit cam rau din punct de vedere fizic, asa ca luni n-am servit scoala. Cum am scutire si azi si maine, mi-am permis sa omit orele neinteresante si m-am prezentat doar la fizica si matematica. Astazi a trebuit sa aleg optionalele pentru clasa a 11a, 6 la numar. Lista era deja facuta asa ca n-am avut un cuvant de spus pentru asta… colegii mei hotarara deja… mai ca ne trebuie, mai ca asa vor unii, au ales.

Astazi s-a tinut… o sedinta daca pot sa spun… intre mine si colegii mei, profu de matematica, diriga si cele doua directoare. Ideea era ca parintii si automat elevii sunt nemultumiti de notele pe care le au la matematica… au hotarat chestia cu sedinta acum vreo saptamana, cu cateva persoane. Si diriga, cum se crede cea mai tare, s-a dus sa vorbeasca cu profu despre asta. Nici macar n-a avut bunul simt de a vorbi cu toti elevii ei, ca de-aia “suntem un colectiv”, ca de-aia “suntem uniti”, ca sa “nu facem doar ce vrem noi”, cum vrea ea. Si cum ea e sefa mereu, a stabilit sedinta, la care bine-nteles, trebuiau sa vina toti parintii, in niciun caz cei cu probleme.

Profu meu de mate e in varsta, e acel tip nepasator, care face numai ce vrea si vrea numai matematica. Nu se implica in activitatile scolare si probabil de-aia exista invidia aia prin liceu… E cel mai tare tip din scoala, ii puteti citi numele pe zeci de carti, culegeri si tot felul de chestii. Dar din pacate, are cateva aparate la inima care ajuta la circulatie si care il tin in viata.

Si cum a inceput sedinta… deja au inceput intrebarile… niste intrebari penibile… de genul “de ce are copilu note mai mici la scris decat la oral?”, “de ce la romana are 10 si la matematica 3?”, “de ce le dati subiecte de olimpiada la teza?”, “de ce lucrati doar cu 4-5 insi?”. Prostii.

Diriga deja incepuse sa-l acuze pe prof, avand drept suport cativa parinti, chestiile pe care le-au spus colegii mei odata si alte porcarii. Deja se formase un scandal acolo, iar proful era terminat… prima oara a raspuns frumos, a fost diplomat, a incercat sa dea explicatie oricui, cu spiritul ala de gluma, dar apoi si-a dat seama ca ceilalti nu stiu ce vorbesc si ca ar vrea o schimbare din partea profului… ceea ce mi se pare penibil.

Apoi, incepuse sa-i tremure glasul, sa-i luceasca ochii aia, ca de sticla, cum n-am mai vazut in viata mea… dupa discutii interminabile… a spus o replica pe care pe mine unul m-a impresionat foarte mult si stiu ca nu doar pe mine… “Dar… sunt si eu om, am si eu un suflet, am si eu o inima… … eh… cat oi mai avea din ea…” si se uita plin de regret pierdut printre noi…

Statea incremenit in fata noastra, cu lumina soarelui luminandu-l, luminandu-i ochii, luminandu-i chipul negru de necaz, luminand tabla pentru care traieste, luminand cicatricele facute de timp de-alungul vietii sale.

3 Responses to “you’ll never break me.”

  1. Roby Says:

    interesat post:)))…app marfa poza:X

  2. Aurora Says:

    Edy mama..vrei sa ma omori?:( mai sa plang..am auzit fraza asta, dar am crezut ca a spus un elev cu note mici:( app…kti dintre voi au murit azi l ora?:)) pup;)


Leave a Reply

