where did you read my story?

Am primit o leapsa de la Roxy si trebe sa scriu 99 de lucruri despre mine. Mi-a luat cateva zile sa le scriu, insa acum am terminat.

1. In primul rand sunt orgolios in foarte mare masura.

2. Aaa… sunt “modest”. Bine, de cele mai multe ori glumesc prin chestii din astea, dar adevarul e ca sunt cam narcisist.

3. Imi place sa am prieteni, asa cum si eu la randul meu pot fi.

4. Nu-mi plac prefacutii sau cel putin persoanele car par asa.

5. Imi place ciocolata si mai ales Cola.

6. Iubesc rockul.

7. Sunt optimist.

8. Imi place verdele si cre ca se vede asta.

9. Sunt egoist / posesiv.

10. Imi place sa dorm cat mai mult dimineata.

11. Zambesc mereu.

12. Imi plac comediile si in general glumele de calitate.

13. Lucrez in Photoshop de vreun an jumate.

14. Ma joc Mario in ora de romana.

15. Imi plac cartile misto, in special sf-urile.

16. Excursiile, taberele, calatoriile, , , .

17. “TU … esti cel mai iubit dintre pamanteni.”

18. Imi place sa cant la chitara.

19. Am o fobie pentru caini, paianjeni si intuneric.

20. Imi plac carciumile. Alea super aglomerate, unde nu fezi nimic de fum, unde e galagie la maxim si fiecare-si vede de treaba lui.

21. Imi place matematica.

22. Am ramas cu unele obiceiuri prostesti din copilarie, cum ar fi rosul unghiilor.

23. Stau in fiecare dimineatza sa-mi fac freza.

24. Nu-mi plac sepcile.

25. Nu-mi place prostia.

26. Am 4 melodii preferate: Scorpions – Still Loving You, Robbie Williams – Angels, Metallica – Nothing Else Matters si Plain White T’s – Hey There Delilah.

27. Personaju meu preferat din HP e Cedric Diggory.

28. Imi place sa obtin lucrurile pe care le vreau.

29. Imi placea sa fac skinuri invisionfree.

30. Mi-ar placea sa devin arhitect.

31. Sunt cam materialist.

32. Iubesc meniurile KFC.

33. Imi plac strugurii si pepenele.

34. Imi plac contrastele. De orice fel.

35. Ma uit la Mondenii.

36. Imi place usturoiul.

37. Ma uit la Eurovision.

38. Imi place Finlanda.

39. Prefer Mozilla Firefox.

40. Imi place si muzica electro.

41. Iubesc toamna, pe bune. :))

42. Folosesc mai mult decat trebuie “pana mea”.

43. Imi place handbalul. :X

44. In schimb, fotbal nu.

45. Imi place sa primesc cadouri.

46. Sunt dusmanos cand nu trebuie.

47. Imi plac apusurile de soare si luna plina.

48. Nu-mi place smileul ”πŸ™‚ ” – mi se pare ca zambeste ironic.

49. Nu-mi place caldura dar nici frigul, ci sa fie doar racoare. Ca toamna. La inceput.πŸ˜€

50. Imi plac parfumurile, mai ales str8-ul original.

51. As vrea sa stiu mai multa franceza.

52. Imi place sa joc table, seara, la fast-food, pe turta dulce. :))

53. Imi plac copacii toamna. Adica frunzele rosii.

54. Tiramisu e prajitura mea preferata.

55. Imi plac locurile ferite de ochii lumii.

56. Spre deosebire de majoritatea oamenilor, nu-mi atribui o importanta mai mare decat trebuie.

57. Unele melodii triste ma binedispun.

58. Imi place sa fiu centrul atentiei.

59. Nu prea uit nimic.

60. Nu cant niciodata.

61. Sunt ateu.

62. Nu-mi plac happy-endurile din filme.

63. Imi place sa rad.

64. In timpul liber joc conquiztador, da nu mereu.

65. Majoritatea persoanelor care m-au cunoscut prin intermediul internetului imi zic Cedric.

66. Lordi e trupa mea preferata. Nu datorita calitatii melodiilor, ci deoarece imi plac absolut toate.

67. Imi plac tenesii.

68. Nu-mi plac jocurile pe pc, decat Diablo si Mario.

69. Ce numar.πŸ˜€ Imi plac schimbarile.

70. Sambata e ziua mea preferata din saptamana.

71. Sunt taur – 16 mai.

72. Consum junk food.

73. Sunt lenes.

74. Imi place sa port bandane.

75. Imi place inghetata de vanilie.

76. Cuvintele mele preferate sunt “fericire” si “prietenie”.

77. Imi plac chestiile simetrice.

78. Mai am 11. Imi place sa termin orice cat mai repede.

79. Imi place sa ma uit la cat mai multe filme, dar din pacate n-am timp.

80. Un lucru se face pana la capat.

81. Unul din lucrurile care ma atrag la un site web este designul.

82. Sunt nonconformist.

83. Imi place cafeaua.

84. Ma enerveaza copiii si oamenii batrani.

85. Imi place sa dorm mult.

86. Realist, gandesc rational.

87. Imi place competitia. In orice domeniu.

88. Mi-ar place ca orice sa aibe fundal muzical.

89. Stiu sa si pierd. :))

90. Sunt comod. De-aia prefer lucrurile pe calea cea mai simpla.

91. Sunt generos.

92. Nascut in ’92. :))

93. Nu-mi plac persoanele plangacioase, suferinde.

94. Imi place Blaga.

95. Minus shukari si barosani.

96. Sau emo si pitzipoance.

97. Imi place sa descopar calitatile altora.

98. Asa cum si eu ii las pe altii sa le gaseasca…

99. ..dar ce e mai important e ca sunt eu si ma simt bine asa.

Leapsa… o ia cine are chef de scris. In special Andra.

2 Responses to “where did you read my story?”

  1. Dana Says:

    “56. Spre deosebire de majoritatea oamenilor, nu-mi atribui o importanta mai mare decat trebuie.” – ai spus ca esti narcisist intr-o buna masura … well, te contrazici.πŸ˜›

  2. bad0religion Says:

    Eu nu vad doua lucruri identice intre a fi narcisist si a te crede superior.


Leave a Reply

