been afraid of those things?

Am primit 2 lepse. De la Diana pe ambele.

Prima se refera la nemultumirile mele in privinta acestei perioade, de Craciun. Hm..

In primu rand s-au umplut atat piatza cat si alte locuri de tarabe din alea tiganesti cu tot felu’ de ornamente pentru Craciun.

Dupaia, trebuie sa ramanem dupa ore si nu numai, ca sa facem aranjamente pentru liceu, sa ornam peretii si sa vopsim chestii.

In rest n-ar mai fi nimic, imi place Craciunul si dupa parerea mea e cea mai frumoasa sarbatoare.

Si a doua imi cere sa comentez citatul: “Daca n-ar exista fericirea altora nu ne-am mai sinchisi de nefericirea noastra.”

Mereu cand esti emo, vine unu’ si-ti zice “daca te incalzeste cu ceva, si eu sunt la fel”, sau “lasa ca toti au fost asa”. Ce mai, are dreptate, deja te face sa te simti mai bine, nu mai esti asa ranit (sau depinde de ce problema ai).

Si tu ai prieteni si cand ei sunt fericiti, esti si tu. Iar cand nu sunt, nu esti nici tu. Si-ti pasa? Iti pare rau? Nu, pentru ca nu esti singur. Si, cum esti obisnuit, unde-s mai multi, e mai putin sentiment.

Pentru ca probabil pentru tine conteaza raportul dintre tine si altii. Pentru a nu “te sinchisi”, trebuie sa fie in jur de 1.

Spun astea pentru ca in citat e folosit “altora”. Si nu conteaza care sunt altii, important e ca sunt oameni si sunt la fel de nefericiti ca tine. Si, repet, nu esti singur. Teoretic vorbind.

Lepsele zboara la whatsmyname si Luce.

2 Responses to “been afraid of those things?”

  1. Emanuela Says:

    Scuze, am fost asa de prinsa de treaba cu facultatea in ultima vreme incat nu am mai apucat sa citesc blogurile. Mersi ca mi-ai zis de leapsa, mersi ca mi-ai dat leapsa si o sa ma apuc cat se poate de repede de ea!😀

  2. Leapsa « Mely’s blog Says:

    […] 22 12 2008 In sfarsit raspund si eu la lepsele de la Edy. Mi-a luat cam mult, dar mai bine mai tarziu decat […]


Leave a Reply

