sometimes solutions aren’t so simple

Am gresit si stiu asta. Pobabil, adica stiu faptul ca sunt foarte egoist. Din pacate, fazele naspa nu pot sa treaca pe langa mine. Si nu ma lasa orgoliul sa stau degeaba, sunt razbunator. Probabil e dureros pentru ceilalti dar asta e. Nu mai vad lumea cum trebe de la un timp. Imi pare rau.

Poate nu-si da seama, dar eu eram cel caruia ii spunea ca atunci cand sunt cu ea, nu-mi vad prietenii si ca nu prea stiu sa apreciez ceva. Acum s-au schimbat lucrurile si pe ea nu se mai vede. Nu i-am zis dar imi pare rau de chestiile pierdute, de gasca noastra, de serile cu caterica s.a.m.d. Vorba aia, nothing lasts forever.

Azi nu m-am dus la primele doua ore, nu le-am facut ca lumea si am profitat de asta ca sa mai dorm. In rest, am fost chemati in ajutor pentru o ora deschisa si cam asta s-a terminat scoala de saptamana asta.

Acum stau si scriu postu asta, ma gandesc sa fac leapsa aia cu 99 de lucruri despre mine. Sa vad daca gasesc atatea sau daca depasesc… :))

Se apropie Craciunul, vacanta, astea. Eu am o stare foarte naspa de sarbatorile de iarna. Sunt misto, dar nu stiu. Cum zicea matusa mea, probabil e melancolia aia.

Anyway, life goes on, no matter what happened or what will happen.

“The worth of our lives comes, not in what we do or who we know, but by …WHO WE ARE.”

Leave a Reply

