they said all teenagers… scare you

Postul asta e dedicat problemelor mele la scoala… defapt ce probleme? Niste nemultumiri de-ale mele in legatura cu scoala.

De ce? Pai, pentru ca am ceva mai multe absente decat media clasei, ca raspund obraznic dirigintei, ca “imi fac freza”, ca vin imbracat cum am chef, ca invat la ce-mi place, ca dorm pana mai tarziu (nu ca Diana, eu totusi mai prind prima ora, insa uneori nu mai intru la clasa ci stau la fast food sa-mi beau cafeaua), de parca e vina mea ca au bagat programul asta stupid. Pentru rezolv problemele singur, fara ajutorul ei, ca actionez fara sa cer parerea altora si alte chestii banale de genul asta.

Pai stai frate putin ca nu mai traim atunci. S-au schimbat lucrurile. Mie unul mi se pare prea penibil, la ora de dirigentie, sa iei fiecare elev si sa-i spui absentele, si nu notele, cum e normal. Eu unul nu ma duc la scoala doar ca sa nu am absente. Heey, mai intereseaza pe careva de note? Pai degeaba are el 9 daca are atatea absente!😐

De ceva timp, de cand ne atrage atentia doamna directoare adjuncta, profa de geografie, asupra tinutelor scolare, incepe si diriga sa ne cam impuna. La o ora de fizica (diriga fiind profesoara de fizica) am inceput sa facem prezentare de moda in fata clasei. Pan la urma chiar conteaza asa mult exteriorul? Ei bine pentru unii da. Macar noi nu venim imbracati 3 saptamani la rand cu aceleasi haine.

Mie imi place mai mult chimia. Mai ales anul asta, e mult mai usoara, mai usor de inteles (asta si datorita profesoarei). Ei bine, acum cateva saptamani ne-am ales materia optionala pt teza (biologie, chimie sau fizica). Si am facut greseala sa aleg fizica, doar pentru ca 90% din clasa a facut la fel, doar de frica dirigintei.

Astazi am avut sedinta… chestia aia veche, in care toti profesorii se aduna in clasa parintii se aduna in clasa cu profesorul, pentru a afla situatia scolara a fiilor lor. Mama n-a venit… probabil n-a avut chef. E chiar placut sa stai in casa pe vremea asta. Si incepu diriga sa ma ia la misto… defapt de ce sa se lege… de “freza” mea, cum zice ea. Altceva chiar nu cunoaste la mine in afara de exterior. Eu bine-nteles am calmat-o spunandu-i ca folosesc fixativ. Ne-a dat afara (sau cum se zice, ne-a dat jet) din clasa pe mine si pe inca o colega.

Diriga e o femeie super desteapta, e bahna de carte. Mai ales fizica si matematica. A terminat toate scolile pe care le-a facut cu 10. Are cred ca cel mai mare salariu din scoala. E boss, ce sa mai… Da, mai rar persoane ca ea, insa daca e sa o luam cu cat de bine stie sa se poarte cu persoanele din jurul ei, sau ma rog, cat de om e, mai taiem… Pentru ca asa si e, poti sa faci toate facultatile din lume, insa daca nu stii sa te porti degeaba.

De exemplu, in ultimele saptamani, dansa nu prea vine la scoala decat la ora noastra. De ce? Nu stiu, ii cunoastem comportamentul cat de cat si credem ca are ceva cu noi. Din pacate e destul de puternica si pune la punct pe cine vrea ea… ma rog, aproape.

Sa vedem ce se va intampla in viitor.

5 Responses to “they said all teenagers… scare you”

  1. corina Says:

    ai vrut sa zici parintiii se intalnesc sa discute despre notele si absentele fiilor lor..cu un profewsor.ma rog..si diriga ta e desteapta n-are salariul cel mai mare:-j…si ai dreptate cu purtarea ei..dar ce sa-i faci..asta e:-j don’t worry be happy..

  2. bad0religion Says:

    A, da, scuze, m-am grabit.

  3. robyy1 Says:

    stai k maine vn mama la scoala :)) sa vezi si la mn..pana la urma trb sa facem k ea..k incotro nu avem😐

  4. moro Says:

    ‘pilu ai grija ce scrii de scoala ca astia nu sunt sanatosi si zic ca le faci badvertising. nu uita, liceul nostru este un loc minunat in care copii vin la scoala de placere iar profesorii ii iubesc si se intereseaza de situatia lor si incearca sa ii ajute. don’t you ever fucking forget this, you might be expelled if you do :)) eu am primit amenintari mai de mult. blink blink ;;)

  5. Diana Says:

    ah shit, edy, moro e diana, era cu numele lu tata :))
    “‘pilu ai grija ce scrii de scoala ca astia nu sunt sanatosi si zic ca le faci badvertising. nu uita, liceul nostru este un loc minunat in care copii vin la scoala de placere iar profesorii ii iubesc si se intereseaza de situatia lor si incearca sa ii ajute. don’t you ever fucking forget this, you might be expelled if you do :)) eu am primit amenintari mai de mult. blink blink ;;)”


Leave a Reply

