the gate is now open for you

Cat e ceasul?
11:18
Numele tau este?
Eduard
Porecla?
Edy merge?
Ai tatuaje?
Nu…
Culoarea ochilor?
Verzi + caprui (in interior)
Locul in care te-ai nascut?
Lehliu
Mancare favorita?
:-?? Meniurile KFC
Ai fost vreodata in USA?
Nu.
Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
Inca nu…
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Intrebarea asta imi aminteste de oracolele colegilor din clasele mici… :))
Ai fost implicat in vreun accident de masina?
Nu.
Crutoane sau bacon?
Crutoane.
Zi favorita din saptamana?
Sambata.
Resturant favorit?
Nu am unul.
Ce sport iti place sa urmaresti?
Handbal!
Bautura favorita?
Cola.
Inghetata favorita?
Inghetata de vanilie.
Walt Disney sau Warner Bros?
Whatever.
Restaurant fast food favorit?
Fast foodul de langa liceu ofc.😀
Ce culoare are dormitorul tau?
Verde cu mov.
De cate ori ai copiat la vreun examen?
Am sustinut doar examenele de capacitate la care nu am copiat.
De la cine ai primit leapsa asta?
De la Mely ( whatsmyname😀 )
In care magazin ai cheltui toti banii de pe card?
Hm… greu. Vreun magazin de haine, incaltaminte.
Ce faci de obicei cand te plictisesti?
Ies afara.
La ce ora mergi la culcare?
Dupa 11.
Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta?
Nu situ.
Cati dintre cei carora le trimiti leapsa nu-ti vor raspunde?
Haha.
Ce program tv nu pierzi niciodata?
Nu stiu, nu prea ma uit la tv.
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
Nu mai stiu… :-??
Ce asculti in momentul asta?
Linkin Park – Shadow of the day :X
Care e culoarea preferata?
Verde. Si mov.
Mare sau lac?
Mare.
Cate tatuaje ai?
Niciunul.
Ai ramas vreodata fara benzina la masina?
Nu, n-am masina.
Ce preferi pisica sau catel?
Catel.
Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
Toamna.
Esti solo?
Nu.
Esti indragostit de cineva?
Nu, de altcineva.
Cit e ceasul?
11.26

Mai departe la Andra, Lory si Diana. Si cine mai vrea.

One Response to “the gate is now open for you”

  1. Emanuela Says:

    Si eu am caprui in jurul pupilei! Si ochii… ceva gen culoarea vantului turbat, cu tente de albastru si verde😆
    Eu in liceu aveam un Fornetti langa. Yum ce bun era Pontino mancat pe fuga in pauza!


Leave a Reply

