Defecteeeeeee, defectee…

Leapsa de la G0getit!πŸ˜€ M-a rugat, indirect, sa imi enumar defectele. Da, eu ala potrivit pentru asta, facut pentru asa ceva… Sa vedem.

Sunt orgolios, ceea ce ma impiedica sa am legaturi cu majoritatea oamenilor… :-?? …ce zice si lumea:

Imi place sa am mereu dreptate, am un spirit critic foarte dezvoltat, oarecum arogant, narcisist… si cam atat.

Leapsa se duce la Andra.

4 Responses to “Defecteeeeeee, defectee…”

  1. MaDy Says:

    ehee… “aproape perfect”πŸ˜€ ;)) >:D<

  2. Gogetit Says:

    Ce modest esti:)) cam putine defecte,asa ca trebuia sa ti-o dau si pe cea cu calitati si umpleai pagina;)

  3. Dana Says:

    Narcisist?πŸ˜† Cum se manifesta asta la tine?πŸ˜†

  4. bad0religion Says:

    Daca stiam, il treceam in prima categorie. Daca asa zice lumea… Mereu se vede mai bine din exterior.πŸ™‚


Leave a Reply

