Din seria “N-ai ce sa le ceri!”

Cand o sa scapam frate de prostii de pe mess? Ar trebui sa existe un test ceva pentru oamenii care vor sa foloseasca messul… sau o modalitate de a elimina terminatii ce folosesc messengerul…
Citeam inainte bloguri si scriau oamenii ca se lasa de mess, ca incearca sa intre cat mai rar… si nu intelegeam… pana am dat si eu peste destule “motive”, identice ofc.
Cum ce motive? Pai copiii terminati care fac schimb de liste, conferinte in care se cearta cu cartieru vecin, oras, sau altceva, xenofobii aia prosti, curvele care isi etaleaza “inteligenta” la avatare si trimit massuri “daca vrei sa te culci cu mine citeste <<aici>>”, cocalarii cu manele la status, cu www. la sfarsit si multi altii.
Azi am conversat cu o animala de genul.🙂 Era ca toate celelalte, ku zkryz zoop3r kah Lum3ah, kuh puojah p3h pytzypoankah, zooper shukarimeh deh fatha. Avea idu meu de la ceah may thalentatah, shukarah, pryntzesikah fatah din konztantzah. Ku jih mai multhe puojeh pe pytzypoankah, za moarah totzy dushjmanyiy.

Cand m-am intors din tabara, de la Targu Neamt, am ramas socat de Lehliu. Nu-mi dadusem seama inainte ce terminati ii calca strazile, ce voci suporta noaptea, ce manele la maxim… abia astept sa plec.

Ce e trist e ca sunt peste tot…

One Response to “Din seria “N-ai ce sa le ceri!””

  1. Mihai Says:

    LOL… can u translate this?? adica nu cred k s-a inventat translator pt asa ceva :))=))


Leave a Reply

