Magic Taxi

Urmatorul post e pentru cei ce au habar, cei care stiu de emisiunea Magic Taxi.

Realizez ca sunt multe modalitati sa triseze in acest concurs, printre care si platirea unora sa te voteze. Eventual isi baga si cei de la Kanal D nasul in clasament pentru audienta. Stiu ca nu prea merita dar nu pot sa nu urmaresc emisiunea asta.

Astazi sau mai bine zis ieri, 9 august, a fost seara eliminarilor. Am ajuns in casa pe la 11 si am prins de la aflarea voturilor telespectatorilor. Emisiunea a fost pe placul meu si preferatii mei au avut 2 mari momente “de glorie”, in care m-am bucurat si eu, ca ei.πŸ™‚

Primul a fost cand la voturile de la ultima regiune, Dan I. cu Daniela fiind la egalitatepe primul loc, din 10 puncte, Daniela a primit 5, care automat i-a adus locul secund.πŸ™‚

Iar al doilea, cand s-a aflat cine era persoana eliminata, cel mai bun prieten al Danielei, Carol. Aceasta incepand sa planga, alaturi de alti 2 terminati. Foarte tare, meritau 100% asta.πŸ™‚

Abia astept sa vad ce se intampla acum, fara un stalp in grupul lor.

One Response to “Magic Taxi”

  1. magic taxi Says:

    Am inteles ca a iesit stefan…e adevarat ?


Leave a Reply

