Nu inteleg…

…nu inteleg ceva si ma enerveaza chestia asta… Sa zicem ca tu ajuti pe cineva o data pentru ca te-a rugat. O sa ajungi sa ajuti si a doua oara, pentru ca stii ca daca prima oara nu a fost in stare sa ‘make it through’, a doua oara n-o sa fie altfel. Asa si-a 3a si-a n-a oara. Te-ai obisnuit cu asta si n-ai probleme, doar sunteti prieteni, nu?

Va veni sigur o vreme cand vei avea nevoie de ajutor. Si cine sa ti-l dea? Persoana pe care ai ajutat-o si tu, bine-nteles. Cum sa te refuze, defapt ar fi chiar culmea si nici nu te intrebi. Dar faza e ca nu vrea… adica ce, e o obligatie asta doar pentru ca ai ajutat-o si tu o data in trecut? Ne-am inteles noi cumva sa fim alaturi unul de celalalt? Nu… nu prea cred.

Everyone needs help. La un moment dat si de cele mai multe ori il primeste. Dar ce se intampla atunci cand primesti ajutor fara sa ceri, desi ai nevoie? Cand nu ti se spune “Vezi? Te-am ajutat!! Haha, ce tare!!1 Sa tii minte, da? xD” de fiecare data? Ajungi sa crezi ca esti pe cont propriu, ca esti indeajuns de brav sa reusesti singur, fara niciun ajutor, SAU ca ajutorul iti trebuie dat fara nicio intrebare, cerere, rugaminte.

Si din clipa in care nu dai, lucrurile incep sa nu mai mearga asa de bine ca inainte. Nu stii motivul, chiar crezi ca e ciudat si ce faci? Pai te duci la altcineva nu? Si procedezi in acelasi mod, pana ajungi si cu persoana asta la acelasi punct. E a doua oara cand se intampla asta, dar chiar nu iti dai seama. Ce poate fi?

Hm… nu stii. Te duci la altu, normal, care si cu asta si cu toate persoanele din jurul tau se intampla la fel. Dar de ce? Nu stii, totul parea ca merge perfect, n-ai facut nimic rau, de ce ti se face asta?

“Offf… incredibil cat de rai pot fi unii…”

Azi am vazut The Invisible. Aveam de gand sa-l vad de muult, filmul e aparut in 2007, dar nush ce s-a-ntamplat. Mi-am adus aminte azi de el, l-am gasim in folderul vechi cu Downloads.

E bestial. E filmul meu preferat, alaturi de Butterfly Effect 1. In afara de HP si LotR. Cum mi-a zis azi o prietena, “hotaraste-te!”. HP si LotR sunt filme SF, inspirate din carti, etc. E cu totul alta treaba.πŸ™‚

E de nota 10, e genul meu de film preferat. Vi-l recomand… defapt, de ce, banuiesc ca toti l-ati vazut. Oricum merita!πŸ˜€

Btw: sunt la level 113 la jocu asta.πŸ™‚

7 Responses to “Nu inteleg…”

  1. L. Says:

    Si, pana la urma, vrei – nu vrei, o sa intelegi ca prietenii adevarati se arata atunci cand ai intr-adevar mare nevoie de ei. Atunci cand ai probleme mari, adevarate, atunci cand cei mai multi (aproape toti?!?) se fac ca nu te mai cunosc. Mai bine sa nu ai astfel de probleme niciodata si sa ii consideri prieteni pe toti nesimtitii… :)) Dar e mai sanatos sa nu te bazezi pe nimeni. Fii curajos si puternic. Chiar esti pe cont propriu…

  2. MaDy Says:

    nu te-ai hotarat pana la urma ;)) … eu sunt la level 88πŸ™‚ …8..nr meu pref :X si imi poarta ghinion…nu mai reusesc sa trec :)))

  3. bad0religion Says:

    L. Am avut de-a face de-alungul vietii mele de 16 ani si ceva cu diferite caractere de persoane. Da, cel mai bine e sa nu depinzi de nimeni. Sau, aproape.πŸ™‚

    Thank u.

    MaDy. Si Manu la fel. Lui i-am dat hint. :>

  4. bishop Says:

    Si postul asta e tot gay!

  5. Bishop Says:

    apreciez ca ai postat comm de la mine ! Nu o sa te mai stresez , filmul l-am vazut si eu ! E dragut , dar e cam pt “gagici” …..so really now ….are you gay?

    PS: ti-a curs vreo lacrima la film? sau macar ai simtit asa o EMOtieπŸ˜‰

  6. bad0religion Says:

    LOL, ce comment gay. Ahahahah.

    PS: Cel care a postat commentul ai fost tu :)))


Leave a Reply

