Ce cauta lumea de ajunge pe la noi (2)

Buna, sunt Zuzu. Azi am sa vorbesc despre mine. Am ajuns pe bad0religion.wordpress.com cautand tot felul de porcarii. Ciudat. Voi fi rapid cu toate ca nu stiu la cat sa ma scol maine. In primul rand am o problema: vreau sa fiu emo! Stiu cum se baga sireturile la converse, dar nu stiu nimic despre legarea sireturilor emo sau legarea sireturilor rock, nu e tot aia? Am geanta punk, caciuli punk, insigne punk, lant punk, batic rock, de toate, insa cand am facut un test emo in romana, n-a iesit bine deloc! Poate ca ascult manele, sau sigur au ceva cu mine!
M-am uitat ieri pe niste poze cu pokemoni, poze cu par indreptat si vreau si eu! Dar nu stiu in cat timp pot avea un par emo. Atunci voi putea si eu sa fac poze funky punk. Vreau sa imi copiez muzica manele de pe desktop in alta parte ca sa nu vada prietenii, si o sa-mi pun in loc melodii super triste in afara de manele.
Ah, ce idei am! Sunt super inteligent. Ai talent de a canta manele ca mine? Nu prea cred. Stiu sa te sarut in stil versace, asta este un stil de saruturi, am arfe de nu te vezi! Bine… nu prea mi-a placut handbalul in liceu si mi-au dat parintii desene de colorat cu prosti! Dar nu stiam ce sa fac cu ele si faceau prietenii caterinca de mine! Nu, nu m-a ajutat nimic cand am cautat “youtube desene de colorat” pe google. Nu stiu cum voi lua bacalaoreatul daca nu stiu. Oricum stiu pozitiile la zodii! Gata, v-am lasat. O sa intru pe mess sa-mi pun un status cu moarte, dupaia o sa caut niste skinuri deosebite hi5 si o sa invat cum sa afli parola de id messanger. Gata, ca nu mai stiu decat 4 cuvinte:
gabbana armani versace manea. Mai vorbim!

2 Responses to “Ce cauta lumea de ajunge pe la noi (2)”

  1. Mihai Says:

    Can i say something??
    LOOOO….OOOOLLLL….LLLLL!!!!=)):-j……
    deci nu prea am intzeles faza (pt ca nu ti-am mai vizitat blogu’ de ceva foarte moooolt timp…)… tipu’ asta ti-a lasat comentariul asta?? daca da… ROFL
    ma intreb daca saracu stie ce inseamna: EMO… PUNK… si cu ce se mananca… sau mai ales la ce foloseste google in afara de cautare: ” free mp3 nicolae gutza”
    si pt ca nu am timp sa-ti scriu mai mult ca mi-e somn… imi place culoarea fontului… si noul nume ;)) (imi placeau desenele alea)

  2. bad0religion Says:

    A… oarecum… cuvintele ingrosate reprezinta ceea ce cauta lumea!😀

    And yeah, glad to see u again.🙂


Leave a Reply

