The Rose Line stuff

Imi place sa fac skinuri invisionfree. Am inceput acum 2 ani si ceva, mi-a placut si am continuat pana in momentul de fata. Mi se fac si cereri uneori. Zilele trecute mi-a cerut unul o prietena, mi-a explicat, mi-a aratat forumul, tot ce trebuie. Ea si alta tipa mi-au zis ce vor, mi-au aprobat niste grafice de-alungul crearii lui, ma rog. Faza e ca au aparut niste probleme.
Eu n-am putut sa termin skinul in termen, am intarziat 2 zile. Ba chiar forumul respectiv, care era la inceput, s-a deschis cu o zi inainte de a-l termina eu. Da, stiu, n-a fost frumos din partea mea, dar daca puteam, il terminam cand trebuia.
Cu ultimele retusuri ii dau codurile si tot ce trebuie. Insa tipa refuza o parte mare din grafica. Cica i se pare ca nu se potrivesc butoanele. Mi s-a parut penibila, adica atunci cand am pus butoanele, a zis ca sunt ok. Acuma in loc sa le puna, a bagat pur si simplu linkuri.
A mai modificat o chestie din skin, cum a vrut, cu toate ca nu mi-a zis nimic, era totul ok, si daca imi zicea sa modific, n-aveam nicio problema, pana la urma pentru ea faceam skinul. Mi-a cerut sa modific un pic copyrightul, ma rog, no comment.
Ceea ce m-a deranjat e faptul ca au modifcat culoarea copyrightului si nu se vede. E skin inchis la culoare si l-au facut negru. Pentru altii n-ar fi ceva important, dar ma deranjeaza. Adica eu l-am facut intr-un fel, dar ea nu, de ce sa vada lumea? E penibila. Si nu, nu raspunde la mesaje.
Si culmea e ca scrie pe blogul ei despre oameni ipocriti si chestii d’astea. Oricum, sa faca ce vrea, ma abtin de la alte comentarii. Doar ca nu mi se pare frumos, dimpotriva.🙂

edit: Se vede pentru ca l-au modificat. Am scris asta pentru prosti, care vorbesc aiurea, cum ar fi terminatul de mai jos.🙂

One Response to “The Rose Line stuff”

  1. TGR Says:

    Se vede foarte bine copyrightul esti tu prost si orb.
    PS:Sunt un simplu membru de acolo


Leave a Reply

