Top 15 deviantart creations

Deviantart este siteul pe care intru zilnic. Ba ca am nevoie de ceva, ba ca ma plictisesc. Oricum, e senzational. Eu de aici iau tot ce am nevoie de ceea ce tine de grafica. Ajutoare pentru Photoshop, cum ar fi brushuri, texturi, teme pentru telefon, winamp, cumputer, rendere, tot felul de psduri, aleg scheme de culori, imagini pentru avatare si alte chestii. N-am cuvinte. E unul dintre siteurile cel mai des vizitate de mine. Despre asta in alt post. Umblam azi pe el si ma duc sa vad si io care-s cele mai populare creatii. Pe primele 15 le prezint aici. Most popular deviantart creations of all time:

1. Vanity. E super, e facuta toata numai de ea/el, nu? Eu sincer n-as putea face asa ceva. E super tare, ce mai!πŸ˜€ Mai ales ca imi place si movul.

2. Death Note. Da, frate, toata lumea se uita la Death Note. E tare freza tipului de langa vitrina.

3. Futurama. Pot spune la fel despre Futurama. Merge folosit ca wallpaper. De fanii care au rezolutie mai mica decat mine.πŸ˜€

4. Starfish. Cool shot!πŸ˜€ i don`t like starfishes, though.

5. Death Note 2. Multi fani, cum ziceam. De data asta e un comic.

6. Prisoner in my own. Nu gasesc ceva care sa nu-mi placa.πŸ˜€ E emo, oricum. :))

7. Forgotten Fairytales. Emo fairytales as zice. :)) 2 dintre subiectele preferate ale multora. Nici nu ma mir ca e asa populara creatia asta.

8. Angel of Fire. Misto culori.

9. You must be a registered member to view mature content. Sign up for FREE to check it out now! Mi-am uitat nicknameul. O sa o pun cand o pot vedea.πŸ˜€

10. Anime Faces. Asta e un tutorial, te invata cum sa desenezi anime. Pff, cine nu vrea sa stie?πŸ˜€

11. Because we share life. Nice. Pozele de genul asta sunt cautate/iubite de “public”.πŸ˜€

12. What. A lot of colours. Misto realizata. Click sa vedeti.

13. Missing you. Asta e bestiala. O stiu de mai mult timp, am avut-o si ca avatar o perioada…πŸ™‚

14. Redeption. Asta nu ma impresioneaza!

15. Naruto. Iar Naruto frate? Peste tot vezi asa ceva.😐

So, astea sunt cele mai iubite 15 creatii de pe cel mai popular site de design web. Mie nu-mi prea plac, dar deh.. majoritatea. Sunt pe deviant chestii de mii de ori mai reusite si mai ‘touching’ si mai misto…πŸ™‚

Leave a Reply

