Travian

Ati auzit de Travian, nu?πŸ˜€ M-am apucat de el. Iarasi, am jucat acum vreun an si m-am oprit ca se castigase si a fost o pauza cam maricica. Am vazut reclama pe colectioneaza.com si am intrat. Mi-am facut cont si acum joc de cateva zile. Imi place ca iti omoara plictiseala… eu nu joc sa cuceresc sau chestii din astea, joc doar ca sa am ce face. Sa imi vad eu cladirile ala evoluate si o cifra cat mai mare in cercurile alea de la resurse.πŸ˜€

E un gen de triburile.ro, daca stiti de asta. Daca vreti sa jucati si voi, click. Bafta!πŸ˜€

One Response to “Travian”

  1. robyy1 Says:

    m’am inreg si yo…am toate cercurile alea la nivelul 2..cladiri am cateva..dar faza este k deja m’au atacat aia pana acum:)) am 68 de locuitori u?!


Leave a Reply

