hi5 themes/skins/templates/whatever

Da, acum fac si skinuri de hi5.๐Ÿ˜€ O noua colectie asteapta sa fie acceptata in galerie.

Preview Pink Theme

Daca nu va place rozul, skinul poate avea urmatoarele culori:

Dau anunt cand sunt acceptate skinurile!๐Ÿ˜€

EDIT: Adminii mi-au acceptat doar skinul albastru, pentru ca ei cred ca e plagiere daca le baga pe toate. Se gaseste cu un SEARCH la SKINS, Ended Love Story se numeste. Il gasiti pe a 2-a pagina.

9 Responses to “hi5 themes/skins/templates/whatever”

  1. robyy1 Says:

    verde..ki mai fain:d…..sau gri:p

  2. bad0religion Says:

    O sa le poti folosi!๐Ÿ˜€ Da, verde e si preferatul meu.

  3. Lavinia Says:

    ms pentru intelegere:))…verde imi place si mie :D…so๐Ÿ˜€ spor la skinuit:*:*

  4. bad0religion Says:

    Thank u!๐Ÿ˜€

    Pe ala verde l-am pus pe profil. Il tin pana mi-l accepta aia de la hi5 in galerie, alaturi de celelate, si dupaia il schimb cu cel cu tema blogului.๐Ÿ˜€

    http://heavy-metal-addict.hi5.com/

  5. Skin « don`t rush me Says:

    […] July 15, 2008 — bad0religion hi5. Va amintiti postul asta? Ei bine, cei de la hi5 nu mi-au acceptat toate skinurile. Unul din ele, pe cel albastru il gasiti […]

  6. Priss Says:

    Rozul este ok๐Ÿ™‚ .

  7. andrey Says:

    nhlukup9p6รญ


Leave a Reply

