Cersetori

Am vazut la tv acum cateva minute povestea unui cersetor. Se ducea in fiecare seara sa cerseasca, avand 80 si ceva de ani, neputand sa munceasca si chestii d’astea. Politistii mereu se luau de el. Pana intr-o zi cand au aflat adevarul. El defapt se ducea in fiecare zi la CEC sa depuna bani. Obtinuse peste 100 de milioane de lei (vechi bine-nteles), avea casa cu nush ce antena, interfon, fara probleme.

Mie nu mi se pare corect. Adica isi putea face banii si din altceva… eu stiu… in loc sa faci o avere din cersit. Imi amintesc ca am fost acum cateva saptamani in excursie si am trecut pe la biserica Antim, Bucuresti. Era la poarta o femeie care cersea, dar avea in jur de 40 de ani…i-am dat bani dar dupa aia… a inceput cu multumirile si cu urarile de bine… numai ca… nu stiam ce sa-i zic! :)) I-a zis un coleg sa-si ia paine sau ceva de genu, dupa care a zis ca nu a baut/fumat in viata ei si iarasi a inceput cu multumirile. Habar n-aveam ce sa-i zic!😀

S-a umplut lumea de oameni care cer bani… unii sunt tigani si stau pe la bariera si se duc la fiecare masina… unii sunt handicapati sau au o problema care ii impiedica sa faca bani de unii singuri… si n-am nimic cu ei. Voi dati bani la cersetori?

3 Responses to “Cersetori”

  1. Lavinia Says:

    ai vazut filantropica?:D…ti-l recomand ….e cu gheorghe dinica:D

  2. robyy1 Says:

    logik k nu…daca mai sunt si tigani :-&…..Ai dracu’ ..cick’s amarati ei…si a mai arata la stiri unu’ din asta cersetor care avea Logan,,saracu”…mama cat nu’i suport eu pastia………

  3. bad0religion Says:

    Tu oricum nu suporti niciun fel de tigani. :)))


Leave a Reply

