Zilele astea

Hello world. Am mai multe chestii de zis.
In primul rand vreau sa spun ca am descoperit Poets of the fall, o trupa rock finlandeza. Auzisem si inainte, dar nu am avut ocazia sa le ascult muzica.πŸ˜€ Zilele trecute mi-a dat un amic link de la melodia Roses care mi s-a parut din primele ei secunde foarte tare. Am facut rost de 2 albume si mi se par toate melodiile super… aaa ‘Revolution Roulette’ si ‘Signs of Live’. O sa iau toata discografia.πŸ˜€ Este rock pe gustul meu, alternative. Melodiile mele preferate de la ei sunt 3AM si Roses deocamdata. Aveti linkuri spre youtube la sfarsit.πŸ™‚ Asa ca PotF e una dintre trupele mele preferate.

Apoi… azi mi-am dat seama ce oameni pot sa am in jurul meu… Imi place sa am prieteni… adica prieteni pe bune. Sa va zic de unul dintre ei… Suntem prieteni de cand s-a nascut… eh vorba vine. La inceput umblam impreuna mereu, venea la mine si manca, faceam toate chestiile bune si rele, adica toate. Bine, astea dispar o data cu timpul si apar altele, depinde de varsta si de maturitatea fiecaruia. Tot prieteni am ramas, cand ne intalneam stateam de vorba si toate chestiile astea, nu ne-am certat niciodata mai rau, ma rog. Azi cand era cu doi tipi de care nu comentez nimic deocamdata nu m-a bagat in seama si avea o expresie enervanta, un zambet din ala de gen ‘ai vrea, aa?’ si a mers repede mai departe. Asta pentru ca am intrerupt eu legatura cu o persoana care dupaia i-a devenit prieten/a. Pff nush de ce am scris despre asta, chiar nu merita, tarani prosti care nu stiu de unde au plecat… mi-e mila.

Urmatorul lucru s-a intamplat acum… 2 zile cred.
De ceva vreme, ne strangem cativa insi si ne uitam la filme. Majoritatea horror. Eu nu sunt genul de persoana careia sa nu ii fie frica, stiind ca e un film. Da, e film, chestiile alea sunt false, dar mi-e teama cand ma gandesc la unele lucruri. :”> Si, bine-nteles, ne tot tineam de glume, eu stau si langa padure si ora la care plecau era tarzie. Plus ca zilele trecute am facut rost si de un site cu povesti horror si nu m-am lasat pana n-am citit majoritatea povestilor cu titluri ‘interesante’.
Acum 2 zile, cum spuneam, eram la un prieten de-ai mei si jucam ping pong. Eram si cu Andra. De fiecare data cand mergeam, puneam in functiune un radio care se auzea foarte tare, si asa am facut si de data asta. Deodata ala s-a oprt, da’ nu i-am dat atentie… o avea vreo problema ceva, era Radio 21. Dupa cateva minute pleaca si el, nu stiu unde, sa aduca ceva cred. Dar nu s-a intors curand… eram cu Andra si jucam ping pong… adica incercam sa o fac sa invete.
Cand, deodata, se aude un zgomot parca iesit din toti peretii, reprezentand o combinatie dintre maraitul unui caine, tipete ascutite si o voce ragusita… intrasem in panica, nu stiam ce e, dupa aia m-am gandit ca e de la Radio. Cand ma uit, nimeni ‘la butoane’. Am vazut ca si tipa era speriata. Am inceput sa tip si dupa cateva secunde incepe sa cante muzica… Era defapt un sunet de la radio! Unul ciudat, da, dar muzica nu ‘vroia’ sa inceapa sa cante. Atata tot. Si acum mai rade dansa de mine.πŸ˜€

Ok so here are the songs: Roses and 3 AM. Have a silent night!πŸ˜€

3 Responses to “Zilele astea”

  1. 2unprotected Says:

    =)))
    dansa pai…
    ‘incercai sa ma invetsi’
    adevaru` e ca nu prea le am
    e vorba si de insinct :)))
    si e normal sa rad hellaaauuu
    cat eu imi ascundeam fatsa dupa paleta si
    radeam tu inca tsipai
    a fost chiar amuzanttt

    numai cand ma gandesc m`apuca rasu`πŸ˜€

  2. Lavinia Says:

    asculta si sleep si gravity de la poets of the fall:X:X

  3. Lavinia Says:

    aaa si stay:X:X…:D


Leave a Reply

