Nou.

Nu am urmarit Megastar 2. Adica, ma uitam cand vedeam la tv, sau citeam articole de prin diferite chestii, dar nu imi faceam timp dinainte sa astept emisiunea. Stiu ca sambata e marea finala. Ce sa zic, pentru mine nu a fost cine stie ce, nu au fost cine stie ce voci, nu se compara cu cei din prima editie. Am cautat pe youtube un rezumat la ceea ce s-a intamplat sambata trecuta si am aflat ca au ramas in finala Andrei si Florin. Am vazut duetul si sper sa castige Andrei in finala.πŸ˜€

Avand winampul pe shuffle, am remarcat o melodie pe care o am de muult timp dar niciodata n-am ascultat-o in intregime. The Offspring – Can`t Repeat. Tare melodia.πŸ™‚

O sa fac o pagina pe blog dedicata skinurilor mele.πŸ˜€ Aveam de mult intentia si mi-am amintit zilele astea… trebuie sa caut prin arhiva si sa selectez din ele… Majoritatea le gasiti si pe RSZ.

Hai ca va las… a inceput Cronica Carcotasilor…πŸ˜›

3 Responses to “Nou.”

  1. Luce Says:

    Mda … Si eu vreau sa castige Andrei.
    Dar castiga Florin. E bucurestean, saliveaza toate pitipoancele dupa el, CLAR.
    Nu ca Florin n-ar avea voce buna. Pentru ca rar il auzi falsand. Dar pur si simplu, vreau sa castige Andrei. He’s a good guyπŸ˜€ .

  2. bad0religion Says:

    Sper sa nu se repete povestea ca in cazul lui Catalin…😐

  3. Lavinia Says:

    si mie imi place andrei…foarte tare tipu’;)


Leave a Reply

