Gonna get the hell out of here

Pfff a venit si scoala. Care vroiam sa vina tare repede si care vreau sa se termine si mai repede… ore din ce in ce mai aiurea si mai plictisitoare, care parca te fac sa urli din banca… Azi nu am facut ceva ore… profu’ de mate e in spital😦 si la muzica am plecat. Faza e ca i-am zis dirigai ca mergemsa luam pamant pentru flori, dar nu s-a dus nimeni. Nush ce or sa faca pana maine… poate vad ca suna telefonu – sa mergem la padure…:))

Ma simt naspa in ultimele zile… simt ca totul s-a dat peste cap… eu, care ma trezeam pe la 2-3, am ajuns sa o fac la 7 si ceva… incet incet ma acomodez… chiar, aseara vroiam sa adorm mai devreme dar nu am putut: Nikita la tv!! Da, la Capatos in emisiune. Imi pare rau ca nu am vazut de la inceput, sper sa gasesc postat pe youtube un video ceva, incat nu am vazut de ce a vrut sa se sinucida si mai ales CUM. Probabil a incercat sa se bata la cat de tare e… :)) Oricum, duhneste de prostie femeia asta (femeie? Chiar, o intreba un telespectator daca a sarbatorit ziua barbatului cum se cuvine :)))… dezacorduri gramaticale, “puncte puncte”, injuraturi, amenintari, laude si tot felul de chestii. Aa, era sa uit, are o voce de prepelita… Si face show, e facuta pentru a canta! =)) Acum s-a certat cu cel mai adevarat post, Acasa TV si a trecut la astia de la Antena, pe care ii si iubeste acum. O sa revin cu videos.😀

Duminica am fost la concert, defapt spectacol. Am fost, nah… din fondurile ‘viitorului primar’, care mie personal mi se pare un incult, care nu stie altceva decat sa puna bete-n roate si sa aduca critici la adresa celorlalti candidati, care nu se vede pe el, ci stie sa evidentieze greselile altora… Ma rog, nu mai discut, nu prea ma intereseaza pe mine politica, desi chiar as vrea ca lehlienii astia sa deschida ochii. La spectacol cam putina lume, mai mult batrani, ‘oooo, sa traiti domn’ primar’, Andreea Balan, Andra et companie, Talisman si mai multi… Faza naspa e ca am ajuns pe la 1 si ceva acasa si m-am bagat direct in pat. ;))

Sunt in cautare de noi trupe. Adica, sunt atat de multe pe lumea asta, de ce sa nu stiu si eu?😀 Apropo de muzica, am downloadat toate melodiile participante le ESC 2008. Chiar varza majoritatea. Acuma dau dreptate Romaniei, au avut de ce sa se duca cu Nico… :)))

Am vazut Scary Movie 5 si Superhero Movie. Super tari, cu exceptia primului. Prea slab. Insa la al doilea am ras in tot timpul lui. Acum downloadez Epic Movie, am vazut trailerul pe youtube si mi se pare foarte tare de asemenea. Parodie dupa Narnia, Harry Potter, XMen si altele, nu mai tin minte. Check Youtube. A, tre’ sa vad si Strange Wilderness.😀

Am niste idei pentru sireturi (sireturi mai mult sau mai putin) pe care nu o sa vi le zic, m-am facut rau, vorba Dianei… mai mult sau mai putin😀

Acum ma bag direct in pat si ramane sa ne mai auzim.😀 See ya!🙂

3 Responses to “Gonna get the hell out of here”

  1. DenDen Says:

    lol. Am vazut si eu Epic Movie, e chiar tare :)). Dar n-am putut sa ma uit la faza care era din “Snakes on the plane” sau cum era filmul ala cu serpii, a fost mult prea.. scary. :-ss In rest, it’s cool.😉

  2. bad0religion Says:

    Abia astept sa-l vad.😀

  3. Lavinia Says:

    nais concertu’:X:X…:D…si epic movie:))….tare filmul:D


Leave a Reply

