Contopire

Faza buna e ca mai scriu ceva pe blogul asta uitat.

Faza naspa e ca mi-e somn.

Partea buna e ca azi a fost ziua lu diriga si n-am facut fizica.

Partea proasta e ca am uitat sa-i aduc ceva.

Partea misto e ca am luat confetti de am acoperit toata mocheta din clasa.

Partea naspa e pentru cei care au ramas la curatenie.

Partea buna e ca ne-a adus azi 3 teste.

Partea proasta o reprezinta notele.

Faza misto e ca maine ne aduce testele la geografie in sfarsit.

Faza naspa e ca avem sedinta.

Imi place ce upgradeuri au facut cei de la wordpress. :X Lovely.

Nu-mi place ca n-au mai bagat teme.

Partea buna e ca tocmai am luat un program de pe Strong.

Partea proasta e ca va parasesc. :))

See you later!😀

Leave a Reply

