Muzica

Muzica reprezinta unul dintre cele mai importante lucruri of my life. Si, cred, din viata fiecaruia. Pentru ca muzica are putere, iti poate schimba o parere despre ceva anume, iti poate ridica moralul, sau te poate deprima, si apreciem, defapt eu unul apreciez melodiile care iti schimba starea de spirit, melodiile care nu te lasa indiferent daca le asculti. Chiar daca alea au un oarecare efect negativ, daca te intristeaza si te fac sa stai singur si sa nu mai vrei sa vezi pe nimeni, sau eu mai stiu ce.

O zi fara muzica este o zi pierduta.” Ei bine, sunt pe jumate de acord. De ce sunt de acord? Pentru ca, dupa parerea mea, in general, pentru a simti ceva la maxim, iti trebuie muzica. De ce sunt pe jumate de acord? Ca eu nu consider pierduta o zi careia ii lipseste doar muzica.

Cati dintre noi nu asculta muzica? Pentru a asculta, nu iti trebuie minte, poti sa fi prost facut gramada si toate alea, nu inseamna ca nu poti asculta. Dar, e nimic. Muzica trebuie simtita. Nu ma refer la tiganii ca manelele sau la minimal si toate sunetele ce se produc din bataile unei linguri in masa.

Daca esti in stare sa intelegi versurile, si capabil sa la imbini cu fundalul sonor, inseamna ca stii sa simti muzica, sa ai anumite sentimente cand asculti o melodie.

Am facut o noua pagina, Muzica. Acolo veti gasi my alltime favourite songs. Nu sunt toate, dar pagina va fi completa. Mai mult sau mai putin.

One Response to “Muzica”

  1. BroascaBlajina Says:

    Muzica…eu o critic!…heheheeee


Leave a Reply

