Uniforme scolare.

In primul rand vreau sa-i multumesc lu` Mihai, fara ajutorul caruia nu ajungeam nicaieri sau as fi aseptat ceva timp ajutorul altcuiva… m-a dat gata… stie aproape tot despre compuetere and stuff si ramai impresionat cand vezi ca stie tot ce ‘trebe sa apara’ sau alte chestii. Chiar merci.😀 Btw, v-am zis ca iubesc Vista? Oh, yes, I really do!!!!11!1!1!!1😀

Iar ideea postului erau uniformele. Cica de maine tre sa ne ducem la scoala in uniforma. Pe cea a liceului nostru o constituie pantalonii/jeansii inchisi la culoare, o camasa alba sau albastra si sacou. Asta e varianta clasica.

Pai bine, mie nu imi convine. Eu nu prot camasi, sacou… Ce sa fac? Nimic. Cica ne scade puncte la purtare, asta daca o sa ne primeasca macar in liceu sau o sa ne exmatriculeze. Pai… nu inteleg de ce. Cred ca daca ma prezint in uniforma o sa am creieru mai mare? Ca o sa citesc mai multe carti? Uniforma nu ma schimba cu nimic, plus ca yo nu port cine stie ce haine curcubeu. Am intrebat-o pe profa de chimie daca putem face ceva in privinta asta si a raspuns doar atat: “Unde-s multi puterea creste.”

Anyway, eu maine nu o sa ma prezint in uniforma… sunt curios ce se va intampla…

6 Responses to “Uniforme scolare.”

  1. Mihai Says:

    despre faza cu mine :)) =))))) n-aveam de reclama… oricum merci :))

    La chestia cu uniforma… nu e chestie de inteligenta… ci de decentza…. dar oricum… nu-s de acord cu ea… (dar tre’ s-o port k face mama crize… X( )…

    Si inca ceva… n-ai zis ca ai invatat sa vb cu calculatoru’ :)) anyway… sper ca nu suntem singurii fani vista :P:D

  2. robyy1 Says:

    uniformele:))))))…eu unul nu am vn in camasa,sacou …decat in prima zi de scoala:)))…asa k nu ma afecteaza chestia asta deloc;) Mihai maine la uniforma sa nu t certe mamik:)))..bye edy t ast si p la mn…

  3. Dana Says:

    Personal, as fi chiar incantata daca in Tonitza s-ar baga uniformele. Camasa, cravata (fara sacou sau .. si cu sacou? inca nu sunt decisa), fusta/pantaloni. Ar fi chiar tare.
    Dar evident … Rebelul Edy trebuie sa se opuna.😆😛

  4. bad0religion Says:

    Recunosc ca inainte imi placea ideea, chiar mi se parea super tare😀
    Dar acuma, cand vad ca cei de 12a nu vin in uniforma ca… nah si majoritatea se ia dupa ei, iar profii tot noua te atrag atentia, care nici macar nu venim in culori tipatoare mi se pare o porcarie sa mai impui uniforme.

  5. Dana Says:

    A 12-a sunt mari, mai au putin si se duc naibii. Voi, boboceii, tre sa ascultati de toate regulile.😀
    Intotdeauna la mine toate regulile, inclusiv amenintarea ca ne baga uniforme, au durat max 2 saptamani. Dupa aia atmosfera era din nou lina …😆

  6. Windows 7 « Strange Theories Says:

    […] o mica mare diferenta. A fost dragoste la prima vedere. La fel ca si Edy care s-a indragostit de vista cand l-a vazut prima oara, apoi de windows 7. Dupa prima versiune de windows 7 (avuta de […]


Leave a Reply

