Prajturi

Azi am ajuns acasa pe la 4 jumate, chiar daca am iesit de la scoala pe la 2… mi-e somn. Am fost prin parc si pe la Sorin. E super misto afara… adica nu misto, dar cald. Si imi place cand e cald. Nu foarte cald. Dar… sa nu fie deloc frig.πŸ˜€

Very glad ca s-a inspirat little miss sunshine (nu ma obisnuiesc cu celelalte nume) din ultimul meu post ca sa creeze o leapsa.πŸ˜€

Asa, de ce vroiam sa scriu postu asta… cam tarziu, in urma Eurovisionului… din Romania. Melodia castigatoare e VARZA. Parerea mea cel putin. Sper sa nu se califice in finala. Prima data cand vreau ca Romania sa pice rau la Eurovision. Pentru ca, parerea mea, e foarte slaba melodia, nu zic de vocile celor 2. Nico si alalalt.

Eu i-as fi trimis pe cei de la Biondo, chiar daca sunt suedezi. Nu ma intereseaza asta. Melodia Shine chiar… te atinge.πŸ˜€ E foarte potrivita pentru Eurovision. Dar, oricum, mi-a pierit tot cheful de Eurovision, mie, fanu` ala mare. Acum asta e, poate la anu.πŸ™‚

N-am ce face, ma dor ochii si capul si azi nu cred ca mai ies pe afara. Imi gasesc eu de lucru pe aici… defapt ma bag la tv. Mai vorbim altadata.Β πŸ˜€

Trebuie sa-mi schimb tema la blog. Astea de la wordpress sunt naspa, da s-ar putea sa gasesc una pe placul meu.

One Response to “Prajturi”

  1. thefluffiness Says:

    Trebuia sa castige Biondo X( . Foarte draguta melodia lor, si chiar daca nu-s romani, cu ei sigur ajungeam pe primele locuri.
    Dar nah, asta e cand juriul e format din batranei nationalisti.


Leave a Reply

