Aiurea.

– Imi place la scoala.

– Nu vreau as imi schimb telefonul, desi il am de un an si ceva.

– Nu-mi plac rodiile, dar de fiecare data cand vad, vreau sa cumpar.

– Chestia rosie de la conversi nu e siret.

– De ceva timp nu imi mai place ciocolata.

– In 2 zile am luat 4 diplome.

– In afara de ieri, n-am baut niciodata ceai cu lapte… cu toate astea, nu imi place. E amar… un bucatar mi-a spus ca e de la prea mult lapte.

– Nu inteleg toate filmele in engleza fara subtitrare.

– Azi, desi n-ea zis profa de plecam, am stat 2 ore in laboratorul de info si ne-am uitat la Jackass.

– Clasa mea organizeaza un carnaval in martie.

– Nush ce sa aleg dintre Nestea sau Cola. brb.

– Back, cu Nestea.

– Imi place cand ma trezesc noaptea/dimineata insetat si gasesc sticla de Nestea… si ma si uit la ceas si e 3 si ceva… mai am de dormit.

– Nu imi plac tenesii cu bot negru. : |

– Nu imi place albastrul, desi port cateodata…

–  Imi place Prigatul de visine si de struguri.

– Imi place mai mult shaorma cu usturoi.

E handbal pe sport.ro. See you later !

Leave a Reply

