Inteligenta printre profesori

Azi am avut o zi obositoare la scoala dat fiind ca am avut sportul si primul lucru pe care o sa-l fac dupa ce scriu articolul asta este sa dorm pana diseara…

Cum ziceam, o zi obositoare… nu fusera ore grele, dar… ma rog. Am avut istorie. Pe care o facem cu minunata profesoara de care am mai vorbit intr-un post… acela cu “80.000… dar sa scrieti in cifre vechi, nu noi”. Si m-a ascultat… stiam de cateva saptamani ca trebuie sa ma asculte asa ca stiam lectia… bun, a ajuns la mine, eu eram foarte energic si pentru faptul ca nu am stat incremenit pe scaun toata ora mi-a zis ca stie ca nu o sa iau 10… ‘ca se vede dupa fatza’… wtf, vroiam sa-i zic ca daca era sa luam pe fiecare dupa fatza, ea n-ar mai fi fost in invatamant… ma rog. Ma asculta… stiu lectia, i-o spun cat se poate de clar… pana ajung la o propozitie “A avut loc o serie de revolte a plebeilor.”, dupa care a inceput sa rada… Dupa ce am intrebat-o ce gaseste amuzant, mi-a raspuns ca se zice “Au avut loc o serie de revolte…” Dupa o discutie de cateva minute mi-a zis “Hai las-o balta, serie e la plural, revolte e la plural, deci se zice Au avut loc…” Dupa ce i-am explicat cum sta treaba am primit un mare 8…

Mda… frumos mod de acordare a notelor si de manifestare a profesorilor… oricum cre ca e ceva rusinos sa nu stii limba romana fiind profesor…😦

4 Responses to “Inteligenta printre profesori”

  1. Lavinia Says:

    in privinta acestui post,sunt total d acord cu u…chestia e k aia nu numai romana nu stie…dar trebuie s ne supunem conducerii:|:|;)):D

  2. femme0fatale Says:

    Unii profi chiar nu isi merita postul de munca. Si noi avem exemple [😦 ]. Pe langa perle mai si injura si ne iau peste picior, like ” Esti prost, esti tampit si esti batut in cap. Ti-as zice asta, dar nu pot, pentru ca eu sunt doamna profesoara . ” Mda.

  3. Roby Says:

    Dap mey Edy..Au loc o serie de revolte:)))))))))))))))=))) Doamne cat de varza poate sa fie profa de istorie….ce sa-i ceri:))..Bn k ti-a dat 8 k mi-e mi-a dat proasta 6..x(…in fine rezultatul final este k profa is Varza:)))))

  4. nobody for u Says:

    asta e un caz fericit…si eu am patit la fel cu profu de istorie in clasa a 9a parca….apoi cu profa de franceza in clasa a 10 apoi cu profa de engleza in clasa a 11…ar trebui sa te obijnuiesti in fiecare an vine un profesor din asta…stai linistit ca la anu sigur zboara….


Leave a Reply

»
