Galagie.

Da… asta a insemnat pentru mine ultima saptamana de scoala. Repetitii, lucrari si ascultiari pe ultima suta de metri, ore pana tarziu, ajuns acasa tarziu… nici sa dorm nu am mai avut timp.

Maine am sedinta… si presimt ca o sa fie un scandal.πŸ˜€ Siii o sa ma pun cam rau cu diriga, desi nu vreau… dar nu e vina mea… nici a ei. Singura problema e a femeii de servici care nu are timp sa curete toate salile de clasa, iar diriga ne pune pe noi sa curatam. Evident, cand am fost de servici, nu am ramas. Si in ziua aia au disparut niste culegeri. Si s-a dat vina pe noi. Dar nu platim nicio culegere, ci avem de curatat clasa o luna intreaga. Nu-mi convine… recunosc ca trebuia sa zic de la inceput ca nu-mi convine, dar credeam ca o sa fie fun si nici nu o sa faca urat daca nu e clasa curata intr-o zi… o amarata de zi care apare o data la doua saptamani. Ma rog, ideea era ca maine o sa se certe cineva…πŸ˜€

De net nu am timp prea mult, insa vreau sa spun ca am schimbat designul RSZ… radical pot spune… sper ca asta nou va avea un cuvant de spus in privinta activitatii membrilor pe forum.πŸ˜€

See you later.πŸ™‚

Leave a Reply

