Emo enough?

Nu stiu cum a venit vorba ca profilul meu de hi5 este emo si ma caracterizeaza… Pai… eu par emo? Raspunsul mi s-a dat in felul urmator: “Nu pari, esti.” :))

La fel si alte persoane care zic/au zis de mine ca sunt emo… cica “daca te vopsesti brunet, o sa fi 100% emo”… deci… gay deja sunt :))

Ba frate, eu nu sunt emo si nici atat gay!! In afara ca ascult muzica lor, nu mai stiu nimic la mine care sa ma catalogheze drept emo. Nu am absolut nimic cu ei si cu problemele lor dupa urma carora sufera atat de mult..πŸ˜› Mie personal imi place felul in care se imbraca si frezele lor… dar, faptul ca sufera atat si ca sunt gay…😐

Ok, deci nu sunt emo, indiferent chiar si de posturile de pe blog, ca zicea cineva “ai scris un post emo”.πŸ™‚

Va las in atmosfera :))

Posted in About me. Tags: , , . 1 Comment »

One Response to “Emo enough?”

  1. getbutterflies Says:

    u emo? …eu nu cred..πŸ™‚ poate nu te cunosc f bn,dar totusi nu pari emo…doar pt k le asc muzik nu inseamna k si u ai fi emo… :*:* >:D<


Leave a Reply

