Never too late…

Iete c-a venit si 2008… Cum multa lume a scris despre Noul An inainte de 1 ianuarie 2008, Marti :)), eu scriu acum, dupa. Dupa primul revelion petrecut pe strazi din viata mea, dupa trecerea 2007 mai repede decat trec eu la matematica (😀 ), dupa…

Ei bine anul 2007 a insemnat pentru mine… admiterea la liceu, primele luni ca boboc la liceu, despartirea de vechii colegi si de unii prieteni, vremea in care am renuntat la alte genuri muzicale in afara de punk si rock, nopti pierdute prin parc, pierderea celor mai buni 2 prieteni, vizite la ore imposibile, o tabara care mi-a placut decat datorita persoanelor, cunoasterea unei noi lumi, implinirea Rsz-ului, de care sunt atat de legat, de 1 an, pe 18 aprilie😀 si altele nu prea importante…

Sunt o persoana care isi aduce aminte aproape orice, orice detaliu din orice timp… asa ca singur anul asta nu o sa-l uit… ci doar o sa-l las in urma.

A venit un an nou, in care partial stiu ce o sa se intample, nu intru in detalii… multi isi fac biletele si liste cu lucruri pe care vor sa le faca anul asta, eu nu sunt asa…

A, si ca un baiat dragut ce sunt, cer scuze celor care imi citesc blogul si nu le-am trimis un mesaj cu/urat toate cele, dar, ca de obicei, nu sunt eu de vina.😀

Tot ce stiu e ca ma asteapta un an greu… Eu acum sper sa aveti tot ce va doriti si nimic mai putin.😛

One Response to “Never too late…”

  1. getbutterflies Says:

    primul revelion pe strazi.. ;))) ..ce frig a fost :-s …si totusi asa de frumos :X:X:X …2008 >:D<


Leave a Reply

